אבירם ברוכיאן: "אני חייב לעבור את הניתוח, אבל בסוף תמיד נכנע לבית"ר"

למרות המשך הדרך בגביע, קפטן בית"ר ירושלים נחוש לטפל ברגלו: "לא יודע כמה אפשר למשוך את זה". זעם במכבי תל אביב על בוזגלו שסרב להיכנס כמחליף: "התירוץ שלו הוא בושה"

קפטן בית"ר ירושלים, אבירם ברוכיאן, נמצא בדילמה לא קלה. מצד אחד, הקבוצה כבר ברבע גמר גביע המדינה ואחרי הדחתן של מכבי חיפה ומכבי ת"א, שכזכור נכנעה אתמול 9:8 לבית"ר בדו-קרב פנדלים, הדרך לנשיא המדינה פחות או יותר סלולה. מצד שני, לברוכיאן כואב. כואב מאוד.

"אני סוחט את המיץ וסוחט וסוחט", הוא אמר לאתר ערוץ הספורט, "זה קשה לי מאוד, רק הפיזיותרפיסט שלנו יודע עד כמה אני סובל מהפציעה בפיקת הברך. כבר במחצית אני מתחיל עם הטיפולים ועם הקרח, אחר כך אני מתחיל להמציא לעצמי המצאות ומנסה למשוך עוד כמה דקות ועוד כמה דקות. אני מאוד רוצה לעבור כבר ניתוח, אני לא יודע כמה אפשר למשוך את זה".

"לפני המשחק מול מכבי אמרתי שאם נעבור ודוד אמסלם ואיציק קורנפיין יבקשו ממני להמשיך לשחק – אז אשקול את הענייין", הוסיף הקשר, "אבל אני באמת צריך לעבור את הניתוח בשבילי ובשביל המשפחה שלי. אני צריך לגמור עם זה כדי שאוכל לפתוח את העונה הבאה על שתי הרגליים ולא על רגל וחצי. לפני המשחק כבר דיברתי עם רופא הקבוצה וביקשתי שיקבע לי תאריך, אבל כרגיל אמרו לי שנדבר אחרי המשחק".

"כמו שאני מכיר את עצמי אני בסוף תמיד נכנע לבית"ר", סיכם ברוכיאן את הנושא, "יהיה לי להגיד 'לא' לדוד, אבל אני אשמח אם יתחשבו בי ואני יודע שבסוף יעשו את זה כדי שאעבור את הניתוח".

לפנדלים ברוכיאן, שכבש את שער השיוויון, לא הגיע. "האמת שלשבת בצד קשה יותר מלהיות במתח של לבעוט", הוא הודה, "זו היתה חתיכת דרמה ואני שמח שבסוף יצאנו מחייכים. אני חושב שהתיקו ב-120 דקות משקף ושבאיזשהו שלב שתי הקבוצות רצו להגיע לפנדלים. אנחנו רצינו יותר את הגביע ובגלל זה אנחנו ברבע הגמר".

מכבי תל אביב: זעם על מאור בוזגלו

מכבי תל אביב סיימה את עונת 2009/10 אחרי ההדחה מהגביע, אבל כנראה שלא סיימה עם פרשת מאור בוזגלו. בדקה ה-115 של המשחק נמני ביקש ממאור בוזגלו להיכנס למגרש, אך הקשר הצעיר סירב בטענה כי הוא "לא מספיק חם כדי לבעוט פנדל".

אבי נמני אמר בתגובה: "לא נדון בעניין הזה בתקשורת, נטפל בזה בתוך המועדון". המנג'ר הוסיף על המשחק: "שיחקנו יותר טוב והגענו להרבה מצבים, אבל טעות אחת הרסה לנו. השחקנים נתנו את המקסימום אבל הבעיה היא שבגביע אין אפשרות לקתן. אכזרי להפסיד בפנדלים, אבל צריך לקבל את זה כמו דברים. נאסוף את עצמנו ונתכונן כמו שצריך ליום שבת".

יש לציין כי נמני הדף את השחקן ממנו כשאמר לו שהוא לא רוצה לשחק. במועדון אמרו: "בושה שזה התירוץ שלו. הוא התחמם במשך חצי שעה ולא היה קורה כלום אם היה נכנס. חבל ששחקן חושב שהוא יכול להחליט לבד".