שיחת הטלפון שפירקה את משפחת גולסה

ההתבטאות יוצאת הדופן של אבנר גולסה נגד בנו אייל שחתם בחשאי בלאציו, שלחה אותנו לנסות ולאתר את שיחת הטלפון בין השניים. קבלו את תמליל השיחה שהובילה למריבה

- הלו, אבא? כוס אמק השיחות מחו"ל האלה, אתה אף פעם לא יודע אם הבן אדם על הקו.. הלו?

- אה, קוסם שלי, יוסי בניון גדי חזות על ידך.. איפה אתה? אמא מחכה עם החריימה...

- אבא, זוכר שאמרת לי שאני יכול לספר לך הכל?

- מה עכשיו? שוב מכות עם המורה לגיאוגרפיה? או שזה עוד פעם הכתב החנאן ההוא מעיתון הארץ?

- תירגע ואל תכעס, אבל אני ורועי ברומא עכשיו

- אדיוט. כמה פעמים אמרתי לך שאסור לנסוע בשבת אם זה לא משחק חשוב? מקווה בשבילך שקנית לי פאקט מרלובורו ו-J&B אחרת הלך עליך. אז מה, זה נכון שרומא מפוצצת כוסיות?

- ברור. לא שכחתי, ויש פה מלא, אבל יש לי משהו שאני צריך לספר. חתמתי בלאציו

- וואלה? יא תותח! אמרו לי שאתה במנג'ר 2010, אבל האנטישמים האלה נתנו לך רק 12 במהירות ו-14 בראיית משחק. 14 אלק.

- כן. שמע, הם הציעו לי מלא כסף ואמרו שאם אהיה ממש טוב הם יפגישו אותי עם מורן אטיאס. נכון שאתה גאה? ידעתי שמגמת ניהול עסקי באורט נתניה תשתלם בסוף. מי צריך סוכנים?

- רגע, מה אתה מסתלבט? באמת חתמת בלאציו? מה נעשה עכשיו עם ההולנדי המשוגע הזה מבאיירן? הרי הבטחנו לו שנדבר איתו בקיץ אם הם לא יכנסו לך ברגליים ויתנו ליענקל'ה רק 0:1 קטן בצ'מפיונס

- אני יודע. אבל רועי אמר שזה דיל טוב, וסויסה מהחנות נעליים סידר את זה עם ארמאני. והאמת, מינכן מפחידה - הגרמניות ענקיות ואתמול המשוגעים האלה שיחקו על שלג. חוץ מזה, העדפתי לחתום במקום שמתייחס יפה ליהודים. SS לאציו זו הקבוצה בשבילי.

- עזוב, כל הנאצים אותו דבר. אבל איך אתה עושה לי דבר כזה? לא הסעתי אותך שנים לאימונים בטוברוק? לא הסתדרתי עם איזיקוביץ' כדי שתהיה הילד הראשון בשכונה עם הונדה? הרי סגרנו שלהישאר בחיפה זה הדבר הנכון מבחינתי. לפחות היית מחכה לטיול שלי עם אמא לאירופה

- זין אני אשחק בניס רק כדי שאתה תבלה בריביירה, ואני אקרע את התחת באימונים עם כל מיני כושים. אבל עזוב שטויות, אני בראשי של One. באמא שלי. היא חשבה לשים על זה פרסום ראשון אבל שכנעתי אותה שזה סיפור בלעדי. וקיבלתי בונוס בוק בגליצ'ים.

- בלעדי? מה נדפקת לגמרי? ומה עם ההוא ממעריב שנתן מילה שיעשה אותך שחקן אם תספר לו על הלכלוכים של כיאל נגד ארביטמן? עכשיו עברת כל גבול! ואני לא מדבר על זה שהכנסת את השם של רועי באינטרנט ולא את שלי.

- אבא, חלאס. אתה כל הזמן מחפש אותי בקטנות, מאז שעליתי עם המכסחת דשא על הכדור שלך עם החתימות. מי זה באסוולדו בכלל? ואין מה לעשות, ההוא לא התקשר, והיא כן. תחשוב בגדול אבא - לאציו! לא תמיד אמרת שאתה רוצה בן ב'לה-ליגה'?

אייל גולסה חתם בלאציו. אביו: מתבייש בו

הבהרה: הטקסט הזה הוא דמיוני בלבד. למרות שאנחנו לא מתחייבים לגבי הטונים בשיחה האמיתית בין השניים