ג'יימי אגיאר ביקרה את גומא באברבנל: "הוא עוד יתרום לירושלים"

רעייתו של ספונסר בית"ר הגיעה עם ילדיה לישראל. אוהדי הקבוצה התפללו לשלומו של אגיאר בקברו של הבאבא סאלי בנתיבות. גורם בבית"ר ירושלים: "הסיכוי שאלברז יגיע קלוש"

לאחר שלפני יומיים ביקשה שקט מאמצעי התקשורת במטרה להעניק טיפול ראוי לבעלה, גומא אגיאר, נחתה היום (שלישי) ג'יימי אגיאר, רעייתו של ספונסר בית"ר ירושלים, בישראל.

ג'יימי ביקרה את בעלה, המאושפז כזכור בבית החולים אברבנל, לאחר שרופאיו של גומא ייעצו לה לנסוע חזרה לארה"ב ולהביא ארצה את שלושת ילדיו במטרה להעניק לו סביבה חמה ותומכת, דבר העשוי להקל על מצבו הרפואי ולהוביל להחלמתו המהירה.

עם נחיתתה בנמל התעופה בן גוריון, אמרה ג'יימי : "אני מאד אוהבת את גומא, אנו נעשה הכול כדי שהוא יחזור כמה שיותר מהר לחיק המשפחה. כל אדם חווה בחייו רגעים קשים וכולי תקווה שהרגע הקשה הזה יחלוף וגומא יחזור לתרום לחברה הישראלית ולתושבי ירושלים".

כעת נבדקות האפשרויות להעביר את אגיאר למתקן רפואי אחר, אך החלטה בנושא לא תתקבל לפני השבוע הבא, מכיוון שרק אז תכונס ועדה רפואית שתכריע בנושא.

בתווך, אוהדי בית"ר ירושלים ממשיכים להראות תמיכה בספונסר המאושפז. כמה מהם הגיעו היום לקברו של הבאבא סאלי בנתיבות והתפללו לשלומו של אגיאר.

בפן המקצועי, בבית"ר אומרים היום בסוגיית כריסטיאן אלברז: "הסיכוי שיגיע קלוש מאוד, לא נראה שהפערים ניתנים לגישור". מחזיקת הגביע הציעה לאלברז חוזה עד לסיום העונה בסכומים הנמוכים בעשרות אחוזים מדרישתו.