אשת אגיאר מארה"ב: "אחזור בימים הקרובים, תנו שקט לטפל בגומא"

אשתו של גומא אגיאר הסבירה מדוע נסעה לארה"ב עם ילדיה: "הרופאים אמרו שהוא זקוק למנוחה ועדיף שאסע. כשהוא יחזור, כולנו נהיה כאן איתו"

ביום רביעי אושפז הספונסר של בית"ר, גומא אגיאר, בבית חולים פסיכיאטרי. זמן קצר אחר כך עלתה אשתו ג'יימי על מטוס לארה"ב, לא בלי ששמעה ביקורת מרומזת על החלטתה לעזוב את הארץ. היום (ראשון) הוציאה אגיאר הודעה ראשונה בה היא מסבירה את עזיבתה ומבהירה: "בימים הקרובים אני על המטוס לישראל, עם ילדינו".

"אני אוהבת מאד את גומא וחשוב לי להיות איתו ברגעיו הקשים, לכן כבר בימים הקרובים אני חוזרת", אמרה, "נסעתי לארה"ב רק לאחר שהתייעצתי עם רופאיו, שאמרו שהוא זקוק למנוחה מוחלטת ולשקט וכי עדיף שאסע ואביא הנה, לירושלים, את ילדינו הקטנים כדי שכאשר גומא יחזור הביתה כולנו נהיה כאן איתו, נחבק אותו ונעניק לו את החום והאהבה הדרושים לו".

"גומא הוא אדם שמדינת ישראל והעיר ירושלים יקרים לו, ולכן הוא העניק להם כל כך הרבה. הוא מעולם לא הרע לאיש. כאשתו האוהבת אני פונה לכולם - האוהדים, תושבי ירושלים והתקשורת – תנו לנו, משפחת אגיאר, לטפל בגומא בחיק המשפחה. אמנם גומא הוא פילנטרופ ואוהד ספורט גדול, אבל הוא גם אדם פרטי, בוודאי כאשר הוא זקוק לתקופת החלמה. אנא כבדו את גומא ואותנו, בני משפחתו, ותנו לנו את השקט הדרוש לכולנו".