משפחת אגיאר: "לחצים עקב תביעות מרושעות דרדרו את מצבו של גומא"

משפחתו של גומא אגיאר הסבירה לראשונה את הנסיבות בעטיין נלקח לאשפוז בכפייה בבית חולים פסיכאטרי. ספונסר בית"ר ירושלים ישאר במתקן כשבועיים. בקרת התקציבים: "בית"ר תפעל כרגיל"

משפחתו של גומא אגיאר הסבירה הבוקר (חמישי) לראשונה כי הסכסוך המשפטי בו מעורב ספונסר בית"ר ירושלים עם דודו הוא שהביא להדרדרות במצבו הנפשי ולאשפוזו הכפוי.

אגיאר סיפר שנפגש עם גלעד שליט בעזה, ואושפז בכפיה

"גומא אגיאר היה נתון ללחצים אינטנסיביים בלתי פוסקים עקב תביעות מרושעות בבתי משפט בארה"ב בקשר עם עסקיו מהעבר שבהם מעורב דודו", נכתב בהודעה שהוציאה המשפחה ע"י עו"ד איתן גבאי, שהוסיף כי אגיאר ישאר בבית החולים לבדיקות בשבועיים הקרובים. "אתמול בלילה משפחתו של אגיאר הכניסה אותו למתקן בריאות בישראל לביצוע האבחון הנכון וטיפול ככל שצריך".

לדברי המשפחה, אגיאר הוא "קורבן לקמפיין של מעקבים חודרניים והאשמות שגויות שהתחברו יחדיו לטרור פסיכולוגי. הדרישות האמוציונליות שנגרמו עקב המשפטים הצטברו יחד עם לחצים אחרים".

המשפחה ביקשה מחבריו ותומכיו של אגיאר, כמו גם מאוהדי בית"ר ירושלים והפועל ירושלים בכדורסל, להצטרף אליהם "באיחולי החלמה מהירה לגומא. אנו מקווים שהוא יחזור במהרה לתפקידו כ'אוהד מספר אחד' של הקבוצות".

יו"ר הבקרה: "בית"ר תמשיך לפעול כרגיל עד סוף העונה" (תומר לוי, אתר ספורט 5)

אשפוזו של גומא אגיאר לא ישפיע על בית"ר ירושלים. לפי יו"ר הבקרה התקציבית עופר אורוליצקי לפחות בעונה הזאת מחזיקת הגביע יכולה להמשיך לפעול ללא בעיות מיוחדות. ומה לגבי העונה הבאה? גם כאן יכולות להיות לירושלמים מספר סיבות לאופטימיות, עד כמה שאפשר לפחות ביום שכזה.

"מבחינת הבקרה התקציבית לבית"ר אין בעיה כרגע", הסביר אורוליצקי לאתר ערוץ הספורט, "צריך לזכור שאגיאר הוא הספונסר ולא הבעלים והכסף שנתן לתפעול הקבוצה יספיק עד סוף העונה. עד אז היא יכולה להמשיך ולפעול כרגיל".

כידוע, אגיאר הפקיד ערבויות בסך של 4 מיליון דולר בתחילת העונה, מהן השתמשו בבית"ר בכ-1.2 מיליון לתשלום משכורות ולתפעול שוטף. כרגע, אין סיבה ריאלית שהערבויות לא יספיקו.

ומה לגבי העונה הבאה? "צריך לזכור שבשנה הבאה חלק מהחוזים הכבדים של שחקני בית"ר מסתיימים", התייחס אורוליצקי, "אז היא תוכל לתפעל את הקבוצה עם תקציב נמוך יותר, מה שעשוי להקל כלכלית על מי שירצה להיות הבעלים או הספונסר של הקבוצה".