הוצת רכבו של מגן בית"ר ירושלים חן עזריאל

מגן בית"ר ירושלים חן עזריאל צפה ברכבו עולה בלהבות מחוץ לביתו, המשטרה פתחה בחקירה. מכבי חיפה רוצה את עידן ורד כבר בינואר, בבית"ר סקפטיים

רכבו של חן עזריאל, מגנה הימני של בית"ר ירושלים, הוצת אמש מחוץ לביתו על ידי אלמונים. עזריאל, שחזר לדירתו לאחר משחק הניצחון 0:1 על בני סכנין, קיבל שיחת טלפון מחברת הביטוח שהודיעה לו שישנה תזוזה ברכבו. כשירד למטה ראה את האוטו עולה בלהבות. מיד לאחר מכן הזמין המגן את המשטרה שערכה תשאול ראשוני בנוגע לאירוע.

הבוקר (שלישי) התראיין יו"ר בית"ר י-ם, איציק קורנפיין, לרדיו גלי צה"ל וניסה להסביר: "קשה לי מאוד לראות סיטואציה של מישהו שרוצה לנקום בו. מדובר במקרה חמור מאוד, זה לא סתם קללות מאוהדים. מדובר כאן במשהו קשה בהרבה".

דובר משטרת מחוז י-ם, שמוליק בן רובי, אמר לאתר ערוץ הספורט: "המשטרה פתחה בחקירה, כאשר כרגע כל כיווני החקירה נבדקים כדי לנסות להבין מי האדם שעומד מאחורי המעשה".

מכבי חיפה ממשיכה בנסיונותיה לצרף לשורותיה את עידן ורד. לאחרונה חידשו הירוקים את המגעים וסבב שיחות נוסף בין ראשי האלופה לבין יו"ר בית"ר איציק קורנפיין התקיים. בחיפה היו מאוד רוצים לראות את הקשר בכרמל כבר בחלון ההעברות בינואר, כאשר בבית"ר לא שללו את האפשרות אך סייגו כשאמרו: "נכון שהיו מספר שיחות, אבל ספק אם העסקה תתבצע בינואר".

למרות הדברים של הגורם הירושלמי אין לשלול את האפשרות שהקשר הצעיר ילבש את המדים הירוקים כבר העונה. בכל מקרה ימשיך להתקיים מו"מ עם ראשי בית"ר במטרה לצרף את הקשר לפחות לקראת העונה הבאה.