גומא אגיאר: "מהיום אני הבעלים של בית"ר י-ם"

איש העסקים, שמשמש כספונסר של בית"ר ירושלים, הודיע: "העיקולים הוסרו, הקבוצה שלי". בקרת התקציבים לא מתרשמת: "אין שינוי במצב של בית"ר"

לעונה הבינונית שעוברת על בית"ר ירושלים קיימים ביטויים, כך מסתבר, לא רק מקצועיים, אלא גם כלכליים. איציק קורנפיין, יו"ר מחזיקת הגביע, שצלחה בקושי את הקיץ תודות להתערבות של הספונסר גומא אגיאר והפקדה של 4 מיליון דולרים כערבויות בבקרה התקציבית, אמר כבר בפגרה שהקבוצה בונה על תזרים מזומנים והכנסות מהקהל. כנראה שאלה לא ממש הגיעו.

על פי הבקרה, 600,000 דולרים מתוך ה-4 מיליון שהפקיד אגיאר כבר מומשו וזאת במטרה לאפשר למועדון להתקיים כלכלית ולא להיקלע לגרעונות. יש להבהיר כי מבחינת הבקרה אין עם זה כל בעיה וניתן להשתמש בכל הכסף שמיועד לצורך הזה, אך גם שם יודעים לספר שקבוצות גדולות כמעט אף פעם לא עושות שימוש בכספי הערבויות.

ואם כבר אגיאר, הספונסר של בית"ר ירושלים הצהיר הערב (שלישי): "מהערב יש שינוי בסטטוס של בית"ר: אני הבעלים של המועדון". בבקרה התקציבית גיחכו ומסרו: "לא נעשתה שום פעולה חריגה של העברת טפסים מכל סוג שהם בימים האחרונים, ובטח שלא היום. אין כל שינוי במצב בית"ר".

"אני יושב כרגע עם אחד מהנושים של בית"ר ירושלים שארקדי גאידמק חייב לו כסף והוא אומר שהוא מסיר את העיקולים", המשיך אגיאר. "מהערב הקבוצה חוזרת לידי העיר ולידי. זה היה קשה אבל מהיום אין מישהו מהצד השני שיהיה הבעלים ואין אף אחד שיכחיש את זה".

כשנשאל לגבי נושים אחרים אמר: "כולם יודעים איפה אני נמצא ואיפה לפגוש אותי אם הם ירצו. אשים כסף בינואר לשחקנים. אני נוסע לניו יורק להיפגש עם עו"ד והבנקאים. אני מחכה עוד לראות אם יש שותפים נוספים. בהתאחדות יידעו על זה עוד מעט. דיברתי עם איציק קורנפיין ורק היום החלטתי לפתור את הפלונטר הזה. אף אחד לא צריך להיות המום מההכרזה שלי".

אחרי הפתיח החזק, נכנס אגיאר לפרטים. על עתידם של ברוכיאן ויצחקי אמר: "אין שום מו"מ מאחורי הקלעים ואם דברים יקרו הם יקרו אני לא משחק משחקים. זה קורה כל הזמן בספורט ששחקנים רוצים לעזוב. אם הם רוצים ללכת, שיילכו. אני רוצה לזכות באליפות בשנה הבאה ולא השנה".