עידן טל זועם על הביקורת כלפיו: "שהמבקרים יזדהו בשמם"

עידן טל כועס על הביקורת כלפיו בבית"ר ירושלים ובתקשורת, ומוכן למשחק בשבת מול עכו: "אני מקווה שנדביק אחד את השני בדברים טובים"

בית"ר ירושלים ערכה היום (רביעי) אימון ראשון עם שחקני הנבחרת הצעירה שלה, כולל טוטו תמוז שהחלים מהשפעת והתאמן באורח מלא. גם אבירם ברוכיאן ששב מפציעה התאמן. ברק יצחקי הגיע לבית וגן ועבר טיפולים. אחריהם הוא התאמן, אולם הוא עדיין בספק גדול למשחק מול אחי נצרת בשבת.

"אין פגרה שהיא במקום. כשאתה טוב אתה רוצה להמשיך במומנטום. כשלא טוב, אתה רוצה לתקן מיד", אמר היום עידן טל באימון, "עשינו המון טעויות לאחרונה. מקווים שנראה יותר יציבות ושנחזור לתקופה הטובה שלנו. למה זה קרה? שילוב של הרבה דברים ולא רק בגלל שיש לנו קבוצה צעירה. אין נקודה מסוימת שצריך לגעת בה, יש הרבה מה לשפר ואני מקווה שלא נחזור על אותן טעויות".

טל, שהוחלף על ידי יצחק שום עוד לפני המחצית הראשונה מול נתניה, התייחס לאירוע ההוא: "יש מאמן והוא חושב שזה היה הצעד הנכון. לכל אחד זה היה מפריע. אם אפתח שוב, זאת החלטה שלו".

"אני מקווה שנדביק אחד את השני בדברים טובים", הוסיף הקשר, "לא יהיה קל מול עכו. גם במשחקים מהסוג שיש בשבת צריך הרבה דריכות. זה לא משנה אם זו קבוצה גדולה או קטנה, משנה איך נעשה אנחנו את הדברים ובזה אנחנו מתעסקים".

טל נשאל לגבי הביקורת שהושמעה נגד שום בעילום שם: "למי שיש ביקורת שיגיד אותה בשמו בתקשורת. דיברנו על מה שהיה במשחק, נגמר וממשיכים הלאה".