הניצחונות הגדולים של מכבי חיפה בליגת האלופות

מכבי חיפה עדיין לא כבשה שער ולא השיגה נקודה בליגת האלופות. לפני יובנטוס ולמען ההשראה, צפו בשלושת הנצחונות הביתיים החשובים מהקמפיין ההוא

הסיבוב המוקדם: מכבי חיפה - שטורם גארץ 0:2 >>>

אחרי שחלפה בקלילות על פני בלשינה מבלארוס, קיבלה חיפה בדו-קרב המכריע על עליה היסטורית לשלב הבתים את שטורם גארץ האוסטרית - קבוצה עם ותק במפעל - אך נאלצה לארח אותה בבולגריה בשל תקופה של פיגועי תופת בישראל. שער חוץ והירוקים בצרות, אבל החלוץ הניגרי יעקובו איגביני עשה את העבודה עם צמד חשוב בפתיחה ולפני השריקה האחרונה, בדרך ל-0:2 שכולו מקדמה לקראת הדבר האמיתי.

מחזור 2 בבתים: מכבי חיפה - אולימפיאקוס 0:3 >>>

אחרי החמישייה המעוררת באולד טראפורד, הגיעה חיפה למשחק "ביתי" בקפריסין מול היוונים, אבל הראו להם מי בעל הבית האמיתי. יעקובו בפנדל במחצית הראשונה, ועוד שניים בשלהי המשחק השלימו שלושער גדול שארגן לו את הכרטיס לאנגליה, ולחיפה את האמונה שאפשר.

מחזור 5 בבתים: מכבי חיפה - מנצ'סטר יונייטד 0:3 >>>

אחרי שני הפסדים דחוקים ומרגיזים מול באייר לברקוזן, הגיעה חיפה חצי נרגשת חצי חוששת למשחק מול מנצ'סטר יונייטד, שמצידה עלתה בהרכב טלאים אחרי שכבר הבטיחה את עלייתה. אבל למי אכפת?! שער ענק של יניב קטן לפני ההפסקה, עוד אחד גדול יותר של ז'וטאוטאס בדקה ה-56 ועוד פנדל של יעקובו השלימו 0:3 בלתי נתפס לירוקים. עכשיו, תראולגברת הזקנה.