שמעון גרשון ובית"ר ירושלים מחכים למכבי חיפה: "הם מושלמים בגלל ההגרלה"

מכבי חיפה תארח את בית"ר ירושלים, אלישע לוי מודאג: "ליגת האלופות גובה מאיתנו מחיר יקר". גרשון: "זה דווקא גורם להם להיות מאוד חדים"

מכבי חיפה תחזור מחר (שני) למה שהיא בעצמה קוראת "הלחם והחמאה שלנו" – הלא היא ליגת העל, כאשר תארח בקרית אליעזר את בית"ר ירושלים, למשחק שינעל את המחזור השביעי.

"מצפה לנו משחק קשה מאוד. היכולות של בית"ר ידועות ואנחנו מקווים לעשות מעבר טוב בין הליגה לליגת האלופות, כמו שעשינו עד היום", אמר מאמן הירוקים אלישע לוי. "יש יריבות גדולה בין חיפה לבית"ר. השחקנים מבינים את המשמעות. צריך לבוא מוכנים, הן מבחינה פיזית והן מבחינה מנטלית".

"אין ספק שהמשחקים בליגת האלופות גובים מאיתנו מחיר יקר", המשיך לוי. "רואים את זה בפציעות האחרונות של קטן, גאדיר וגולסה". לגבי השיתוף של ישראל זגורי בטורינו, הוסיף המאמן: "אנחנו מרוויחים עומק. מי שרואה אותו מקרוב יודע שזה לא מקרי שחקן כמו זגורי עושה את העבודה שלו. ככה הרווחנו את גולסה וגאדיר".

ליאור רפאלוב ושלומי ארבייטמן ירדו לספסל מול בית"ר, כאשר ישראל זגורי נותר מחוץ לסגל. את החלק הקדמי יתפסו יניב קטן, מוחמד גאדיר ו-ולדימיר דבלאשווילי. הנהלת הקבוצה מסרה כי נותרו כ-1,500 כרטיסים להתמודדות, ובמועדון מאמינים כי האצטדיון יהיה מלא.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', אייל משומר, ז'ורז' טשיירה, פיטר מסיללה, דקל קינן, בירם כיאל, ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי, יניב קטן, מוחמד גאדיר, ולדימיר דבאלשווילי.

"אנחנו מקווים לצמצם את הפער"

בית"ר ירושלים תגיע מחר בערב (שני) לקרית אליעזר כדי להתמודד מול מוליכת ליגת העל, מכבי חיפה, ותקווה לקלקל לירוקים את המאזן המושלם מפתיחת העונה.

בבית"ר מודעים היטב לחשיבות המשחק, שבמידה ויסתיים בהפסד יצור פער של 10 נקודות בינה לבין האלופה. "זה נשמע מוזר בגלל שאנו רק בתחילת העונה, אבל זה באמת משחק מאוד חשוב", אמר בלם הקבוצה שמעון גרשון. אנחנו מקווים לצמצם את הפער למרות שזה מצטמצם אחר כך".

מאזנה המושלם של חיפה לא ממש עושה רושם על גרשון, שהתייחס לנושא: "הם נמצאים בכושר מעולה, אבל צריך לזכור שהיה להם סדר משחקים די קל. הגירוי שיש להם בליגת האלופות גורם להם להיות מאוד חדים"

"מבחינתנו אנחנו צריכים להוכיח לעצמנו שאנחנו קבוצה שיכולה להתמודד על התואר", המשיך הבלם הוותיק." אנחנו לא מרגישים שאנחנו מגיעים כאנדרדוג לקרית אליעזר. בכל המשחקים בינינו בתקופה האחרונה הם היו בכושר יותר טוב, אבל ידענו לייצר משחק טוב".