נעצרו שניים מאוהדי בית"ר ירושלים שהתפרעו במסיבת העיתונאים של פלטיני

בחקירתם טענו שני האוהדים, שנעצרו על ידי משטרת מחוז תל אביב, כי הגיעו לאירוע שהיה פתוח לקהל הרחב במטרה להביע את מחאתם נגד ההתאחדות

משטרת מחוז תל אביב עצרה הערב (שלישי) לחקירה שניים מאוהדי בית"ר שלקחו חלק בהתפרעות במסיבת העיתונאים שערך אבי לוזון עם נשיא אופ"א, מישל פלטיני.

בחקירה טענו השניים כי הם הגיעו לאירוע שהיה פתוח לקהל, במטרה להביע את מחאתם על התנהלות ההתאחדות לכדורגל שלטענתם מתנכלת לבית"ר. בתום החקירה תחליט המשטרה האם לשחררם או להחזיקם במעצר בטענה של השגת גבול, איומים והפרת סדר.

מוקדם יותר היום ניצחה בית"ר 1:3 בדרבי את הפועל במשחק אימון.

ההכנות של בית"ר ירושלים למשחק הליגה ביום שני מול בני יהודה לא מושלמות. הקבוצה סובלת מסגל חסר בגלל השתייכות חלק משחקניה בנבחרות השונות, כשאליהם אפשר להוסיף גם את אבירם ברוכיאן ואריק בנאדו שזכה למנוחה. בגלל החיסורים הנ"ל ויתר היום יצחק שום על אימון הבוקר לטובת משחק אימון מול הפועל ירושלים. הצהובים כמובן ניצחו 1:3 קליל כשהשער הראשון אותו כבש ברק יצחקי היה במספרת מרהיבה מ-16 מטר, שער שמזכיר במעט את המספרת המפורסמת של אלירן עטר מבני יהודה.

הפועל ירושלים השוותה בפתיחת המחצית השנייה משער של אדם מזרחי בדקה ה-50 אבל דקתיים לאחר מכן (ודקה לאחר שנכנס כמחליף) החזיר אלי ששון את היתרון לצהובים. דיוויד גומז קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-72.

הרכב בית"ר: ז'וסלן מאיבי (אוהד סיידוף/46); שמוליק קוזוקין, שמעון גרשון (תומר בן יוסף/64), איתן טיבי, אלירן דנין (אביתר ברוכיאן/64); פאולו דה לה האסה, קובי מויאל (אלי ששון/51), עידן טל (עידן ורד/67), ג'וניור ויסה (דן אייבנדר/46); ברק יצחקי (ארתום טרטיאק/79), דיוויד גומז.