אבירם ברוכיאן מתכונן למשחק מול הפועל באר שבע: "זה משחק שחובה לנצח"

קפטן בית"ר ירושלים אבירם ברוכיאן מתכונן למשחק הליגה מול הפועל באר: "כדי שמכבי חיפה לא תברח, זה משחק שאנחנו חייבים לנצח"

נצחון מחר במשחק החוץ בב"ש ואיש לא יזכור באמת את הקיץ הקשה שעבר על בית"ר ירושלים ואי הוודאות שאפפה את עתיד הקבוצה. כבר עתה, כשהיא במקום הרביעי ועשויה לסיים את המחזור הנוכחי מקום אחד גבוה יותר ובמרחק קטן מהמוליכה, מכבי חיפה, שחקני בית"ר מתחילים להתרגל למצב שלא רבים האמינו שיתרחש עד לא מכבר.

"האמת היא שאנו לא זוכרים תקופה כזאת של שקט בבית"ר, במיוחד לא לפני משחק חשוב כל כך כמו זה מול הפועל ב"ש", אמר אבירם ברוכיאן, "כנראה שזה גם השחקנים, גם ההנהלה וגם המאמנים שמקרינים שקט. אני חושב ששקט זה דבר טוב". "לשחק בב"ש זו תמיד חוויה, אנו יודעים שוסרמיל הוא מגרש ביתי וקשה", הוסיף הקשר, "ידוע שהקהל שלהם בא בהמוניו ומעודד. ידוע לנו שלא הולך להם כל כך בתקופה האחרונה, אבל אנחנו מאוד מעריכים ומכבדים אותם. ברור לנו שאיבדנו נק' בתחילת הדרך שלא היינו צריכים לאבד, ולמכבי חיפה 100 אחוזי הצלחה, ובשביל להישאר עם פער קטן מולם ולא לתת להם לברוח חובה לנצח את ב"ש".

האם לברוכיאן, ששיחק במשך תקופה תחת גיא עזורי, מאמן ב"ש כיום, יהיו סנטימנטים כלפי מאמנו לשעבר? למרות התקופה הקשה העוברת על עזורי וב"ש מבחינת ברוכיאן התשובה היא 'לא'. לא על כר הדשא. "האמת היא שאין סנטימנטים בינינו לבין גיא. אני מכיר את גיא היטב ויודע שגם מבחינתו זה אותו הדבר. שני הצדדים יבואו במטרה לנצח. אנחנו נרחם עליו אחרי המשחק".

היום ערכה בית"ר אימון נוסף לקראת המשחק. ברק יצחקי שנעדר מהאימונים האחרונים בגלל כאבים ברגל, שב הבוקר להתאמן בצורה מלאה ויהיה כשיר. עידן טל המורחק יישב ביציע ואת מקומו בהרכב יתפוס פאולו דה לה האסה הפרואני. מחר בבוקר תצא בית"ר מהבירה לבית מלון בב"ש שם תשהה עד המשחק. מאמן בית"ר, יצחק שום, כינס את השחקנים לאסיפה הקבוצתית בה נכח, אך לא דיבר, היו"ר איציק קורנפיין. אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים שיבח המאמן את שחקניו אך עם זאת דרש מהם המשכיות. "עשיתם עבודה טובה מאוד מול הפועל פתח תקוה", פתח המאמן את דבריו, "מהדקה הראשונה הראתם שאתם רוצים לנצח, אבל חד פעמי זה כמו לזכות בלוטו וטוטו.

בכדורגל חשובה ההמשכיות וזה מה שאני מבקש מכם. במשחק מול פתח תקוה עשיתם מה שהייתם צריכים לעשות – לנצח ולקחת את מלוא הנקודות, וזה מה שאנחנו צריכים לעשות גם מול ב"ש". "יש לנו משחק חוץ קשה מאוד", התייחס שום ליריבה, "מול הקהל הביתי שלהם הם ירצו לנצח את המשחק ולכן הולך להיות לנו משחק לא קל. אבל תזכרו תמיד: הנצחונות הם אלו שמביאים אותנו למקומות שאנו שואפים. המטרה שלנו היא שבית"ר תהיה הכי איכותית בארץ מכל הבחינות. שם המשחק הוא לתת את כל מה שיש". "יש 2 דברים שאנחנו צריכים לעשות", סיכם שום, "לרוץ יותר מהיריב ולרצות יותר מהיריב – שני דברים שתמיד מנצחים את המשחק ומלווים אותי לאורך כל הזמן. אם נעשה את שני הדברים האלה יהיה לנו הרבה יותר קל בבאר שבע".