ליגת העל: בית"ר ירושלים הביסה את הפועל פתח תקווה 0:3

בית"ר ירושלים הביסה בקלילות את הפועל פתח תקווה 0:3, למרות הרחקתו של עידן טל, שגם כבש, יצחקי ובן שושן השלימו. דני לוי: "נראינו כמו כוסיות"

בית"ר ירושלים הביסה בקלילות את הפועל פתח תקווה 0:3, למרות הרחקתו של עידן טל, שגם כבש את השער הראשון. ברק יצחקי ועמית בן שושן השלימו את החגיגה.

בית"ר לא פתחה את המשחק בלחץ שאפשר היה לצפות לראות במשחק שנערך בטדי. בדקה ה-20 ריקן נכנס לרחבה והגביה משמאל, גרשון שעלה לעזרת ההתקפה נגח גבוה מדי. בדקה ה-26 הגיע הראשון של מחזיקת הגביע. אבירם ברוכיאן שלח כדור עומק נפלא לברק יצחקי ממרכז המגרש, החלוץ יישר בנגיעה מהאוויר למרכז הרחבה ועידן טל המשיך, גם בנגיעה, גם מהאוויר, לרשת - 0:1 לבית"ר ירושלים.

בדקה ה-32 המארחת הבקיעה את השני שלה. ברק יצחקי קיבל מסורה בעקב מעידן ורד ומקצה הרחבה שלח כדור מעולה לחיבורים של שניר דורי - 0:2 לבית"ר. שתי דקות אחרי השער השני בית"ר מצאה את עצמה בעשרה שחקנים אחרי שעידן טל, ללא סיבה נראית לעין, פגע בלא כדור באחד משחקני פ"ת וראה אדום מאלון יפת. מי שחשב שההרחקה תשנה את רוח הדברים בטדי, טעה. בדקה ה-44 תומר בן חיים איבד לברק יצחקי, שהתקדם ושלח את עמית בן שושן לעימות מול שניר דורי והשוער האומלל ספג בין הרגליים - 0:3 לבית"ר ירושלים.

עם פתיחת המחצית השניה האורחים הגיעו לשני מצבים אבל המשקוף ואריאל הרוש מנעו מהם שער ראשון. בצד השני גם טוטו תמוז המחליף מצא את המשקוף של דורי.

הרכבים:

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, חן עזריאל, שמעון גרשון, אריק בנאדו, אבי ריקן, עידן טל, קובי מויאל, עידן טל, אבירם ברוכיאן (ג'וניור ויסה 83), עידן ורד (פאולו דה לה האסה 64), עמית בן שושן (טוטו תמוז 73), ברק יצחקי.

הפועל פ"ת: שניר דורי, ניהאל חוטבה, עמנואל מתיאס, גל כהן, ג'ורג' ג'ברו, קובי דג'אני, תומר בן חיים (אלי אברבנל 46), עידן סרור, ג'יימס קוקו לומל (איימאן אבו סלאח 46), עוסמאן בשירו, אלנתן סלמי.
שפט: אלון יפת

דני לוי: "נראינו כמו כוסיות"

אחרי שפתחה את העונה עם 0 שערים ב-180 דקות, בית"ר ירושלים הוכיחה הערב (שבת) סופית שתקופת הבצורת מאחוריה. מחזיקת הגביע, שגברה במחזור שעבר 1:3 על מכבי פ"ת, כבשה שלישיה גם לרשת של המלאבסית השניה עם 0:3 על הפועל פ"ת. "כבר שיחקנו טוב העונה ואני שמח שעכשיו גם הבקענו", אמר בסיום המאמן יצחק שום, "בכל מקרה, יש לנו עוד במה להשתפר". על עידן טל, שהורחק במחצית הראשונה בגלל עבירה ללא כדור, אמר שום: "הוא יודע שהוא עשה את הטעות, ובבית"ר כשעושים טעות אז מישהו משחק במקומך. עכשיו מישהו יקבל צ'אנס על המשבצת של עידן, והוא יצטרך לתפוס בחזרה את מקומו".

ברק יצחקי, שכבש שער נהדר, הוסיף: "בשנה שעברה לא פתחתי טוב ולאט לאט נכנסתי לכושר. אני מקווה שזה מאחורי. אם אהיה טוב נוכל לדבר על דברים אחרים ועל אירופה, כרגע אני מתרכז רק בבית"ר".

שמעון גרשון הוסיף: "הגענו למשחק הזה מוכנים ושלטנו במשחק מהרגע הראשון. היינו מחוייבים ואני שמח. תענוג לראות את הצעירים בהרכב. זה תחילת הדרך שלהם והם מעריכים את זה גם. אנחנו צריכים להמשיך בכיוון החיובי. נהנתי במשחק".

יו"ר הפועל פ"ת, דני לוי, היה עצבני בסיום. "בחצי ראשון התפרקנו", הוא זעם, "שיחקנו גרוע מאוד, שחקנים מובילים לא שיחקו, שיחקנו בושה וחרפה. השחקנים שלנו עלו לשחק כמו כוסיות, אני מתבייש להגיד, בושה וחרפה איך שהם שיחקו. אם הם משחקים ככה אין להם מה להיות איתנו. אלה שחקנים טובים, אבל הם משחקים בלי לב ונשמה מי שלא ייתן הכל יילך הביתה".

המאמן דני ניראון היה מתון יותר: "נתנו מחצית ראשונה חלשה, לא הצלחנו להיכנס למשחק וספגנו גולים קלים מדי. לא התאמנו את עצמנו למעמד וחבל, כי עשינו הכנה טובה. כשעולים למגרש צריך לתת הכל ולא עשינו את זה. אנחנו יכולים להיות קבוצתה יותר טובה, אבל נצטרך להשתפר ביכולת שלנו. בעיות משמעת קיימות בכל קבוצה".

"זה הפסד השלישי רצוף", סיכם מאמן המלאבסים, "זה לא טוב מבחינתנו אבל צריך להמשיך הלאה ולהרים את הקבוצה. כל הקבוצה צריכה לעלות בדרגה אחת או שתיים כדי שנוכל לעשות תוצאה טובה מול בני יהודה. שיחקנו עם 4 זרים שלא היו במיטיבם, הם צריכים לתת לנו אקסטרה כדי שבעתיד נהיה יותר טובים".