גומא אגיאר טס לרוסיה כדי לדון עם ארקדי גאידמק בהעברת הבעלות על בית"ר ירושלים

אגיאר וקורנפיין טסו לרוסיה כדי לדון עם גאידמק בהעברת הבעלות לידיו של אגיאר. יו"ר הקבוצה אישר: "אני שמח שגאידמק ואגיאר ייפגשו. נושא בית"ר יעלה על הפרק"

איציק קורנפיין, יו"ר בית"ר ירושלים, והספונסר של המועדון, גומא אגיאר, המריאו לפנות בוקר לרוסיה שם ייפגשו במהלך הימים הקרובים עם הבעלים, ארקדי גאידמק. הפגישה המשולשת תוכננה כבר לפני מספר חודשים, אולם לארת ספורט 5 נודע כי הנושא המרכזי יהיה זירוז העברת הבעלות מידיו של גאידמק לידי אגיאר.

מיד בצאת חג ראש השנה המריאו קורנפיין ואגיאר יחד לסדרת פגישות עם גאידמק. במהלך הפגישות שייערכו בימים הקרובים יכירו הצדדים אחד את השני, כשעל הפרק יעלה גם נושא בית"ר ירושלים ועתידה.

"הפגישה המשולשת היא פגישה שדיברנו עליה מזמן, ואני שמח שעכשיו יצא לנו לקיים אותה. זאת פגישה ראשונה בין אגיאר לגאידמק והם יכירו אחד את השני. בין היתר גם הנושא של בית"ר ירושלים יעלה על הפרק".

במקביל שבה הקבוצה לאימונים מלאים לאחר יומיים של חופש בעקבות חג ראש השנה. לרשותו של המאמן יצחק שום עמד היום סגל מלא, כולל הקפטן אבירם ברוכיאן שסובל מנפיחות בברך. הקשר צפוי להחמיץ את משחק גביע הטוטו מול הפועל תל אביב ביום רביעי הקרוב בשעה 21:00 בטדי (ישיר ב-5+ LIVE).

" כיף לראות את החברים לקבוצה שוב", אמר עידן ורד, "יש לנו משחק חשוב מול הפועל ת"א ביום רביעי, ולמרות שמדובר בגביע הטוטו, משחקים מול תל אביביות הם תמיד משחקים מעניינים. אני מקווה מאוד שהשנה שנכנסה תהפוך לשנה של הישגים והצלחות, ושנפתח אותה בצורה חלקה כבר במשחקים הקרובים מול הפועל ת"א ולאחר מכן מול הפועל פ"ת".