ברק יצחקי מגיב לדבריו של יצחק שום: "הביקורת ששום העביר עלי לא נכונה ואינה במקום"

ברק יצחקי מגיב לדבריו של יצחק שום על העדר מחויבות שלו לקבוצה: "הביקורת ששום העביר עלי לא נכונה ואינה במקום. כולם יודעים את האהבה שלי לבית"ר"

בית"ר ירושלים ערכה אימון ראשון עם שחקני הנבחרת אבירם ברוכיאן וברק יצחקי, שחקני הנבחרת הצעירה יצטרפו רק ביום שישי לאימונים לקראת המשחק מול מכבי פ"ת בשבת באורווה.

לאחר האימון התראיין יצחקי לתכנית הספורט ברדיו ת"א והתייחס לביקורת של המאמן יצחק שום עליו ועל ברוכיאן ("הראש של יצחקי וברוכיאן לא כאן"). "כולם יודעים את האהבה שלי ושל ברוכיאן לבית"ר וכמה נתנו מעצמנו לקבוצה", אמר יצחקי בתכנית, "זה היה הדבר הכי לא נכון להגיד. מה אפשר לעשות כשמגיעה לנו הצעה מליגה בכירה, לא נתעסק בזה ונשאיר את זה בצד?".

"זה נכון שיש ביקורת אבל לא יצא לי לדבר עם שום", הוסיף החלוץ, "הוא המאמן והוא מחליט והוא יודע מה לעשות. אבל לבוא ולהגיד שאני וברוכיאן שיחקנו בלי מחויבות זה הדבר הכי לא נכון שאפשר היה לומר. היה לנו משחק חלש נגד סכנין, יש לנו ביקורת עצמית ואנחנו מודעים לזה".

ומה לגבי העתיד? "אני רוצה לעבור לשחק בחו"ל וזאת השאיפה שלי", הוא סיכם, "אם לא אעשה את זה, לא אוכל להתקדם. אני חושב שאני יכול לתת פה שנה טובה ולצאת למקומות יותר גדולים".

אצל מחזיקת הגביע מקווים לשבור את בצורת הכיבושים, ועמית בן שושן הבהיר: "אני מאמין שנגיע מוכנים ונבקיע. הגיע הזמן להבקיע ובינתיים זה קצת מתעכב. כשזה יבוא, אני בטוח שזה יבוא בצרורות. כשהגול הראשון יגיע, יגיעו הרבה אחריו".

"עשינו פה עבודה מצוינת ואני מאמין שגם בנבחרות כולם עבדו מצוין. אני חושב שזה שמכבי חיפה והפועל ת"א ישחקו באירופה זה יתרון להרבה קבוצות בליגה כי הם יגיעו עייפים ופחות מפוקסים. חיפה התחילה טוב את העונה, אבל גם אנחנו מכוונים למעלה ואני מקווה שעם הניצחונות שיבואו אז הכל יהיה טוב", הוסיף בן שושן.

"שומי מחליט מה קורה בקבוצה וכל החלטה שיקבל היא בסדר", הגיב בן שושן כשנשאל על רצונו של יצחק שום להביא חלוץ זר. הצעיר גם התייחס למשחק הליגה הקרוב, ואמר: "האורווה מגרש מאוד קשה וביתי בשביל מכבי פ"ת, נגיע מרוכזים כדי לנצח".