ברק יצחקי נשאר בבית"ר ירושלים: "אני מחויב למועדון"

אחרי קיץ רווי שמועות החליט ברק יצחקי להישאר בבית"ר ירושלים: "אני מחויב למועדון, זה הבית שלי". ובעתיד? "יש לי חלום לשחק בספרד ואני מקווה שהוא יתגשם"

עכשיו זה סופי, לפחות לארבעת החודשים הבאים: ברק יצחקי, חלוצה של בית"ר ירושלים, יישאר בקבוצה לפחות עד פתיחת חלון ההעברות האירופי בחודש ינואר. אחרי שאוהדי מחזיקת הגביע שמעו על הישארותו של אבירם ברוכיאן, כעת הם יכולים להירגע סופית היות וגם החלוץ המצטיין, שכבש 14 שערי ליגה אשתקד, נשאר חלק מהסגל של יצחק שום.

כידוע, יצחקי היה בדרך לדן האג ההולנדית, שהביעה בו התעניינות בחודשים האחרונים, אולם המגעים לא הבשילו לכדי עסקה. אמש, אחרי התיקו 0:0 מול בני סכנין, התייחס יצחק שום לנושא: "אשמח אם יצחקי וברוכיאן יישארו, אבל צרים לסיים את הסאגה הזאת. זה משפיע על הקבוצה ועל ההכנות משחקים".

יצחקי אמר בתגובה: "קיבלתי החלטה להישאר בבית"ר ירושלים כי אני מחויב למועדון הזה, כשחזרתי מבלגיה חזרתי הביתה ולא חזרתי בשביל להיענות אח"כ לכל הצעה שתבוא, גם לא עבור יותר כסף.

"אני לא שוכח איך האוהדים הרימו אותי על הכתפיים כשחזרתי לקבוצה ואני רוצה שהתמונות האלה יחזרו גם בחגיגות עם בית"ר. יש לי חלום לשחק בספרד ואני מקווה שהוא יתגשם יום אחד, וגם אז אני מקווה ומאמין שהאוהדים יתמכו בי אם זה יקרה. בית"ר ירושלים זה הבית שלי ואני גאה לשחק במועדון הזה".

רונן קצב, סוכנם של ברוכיאן ויצחקי: "גם אבירם וגם ברק דחו הצעות מליגות פחות אטרקטיביות מהליגה הספרדית גם עבור יותר כסף ממה שהם מרוויחים בבת"ר. אני מלווה שחקנים המון שנים והרבה זמן לא נתקלתי בשחקנים שכל כך מחוברים, מחוייבים ואוהבים את המועדון שהם משחקים בו. אני בטוח שברק ואבירם ימשיכו לתרום ולתת הכל עבור בית"ר גם בהמשך".