גביע הטוטו: 2:3 למכבי נתניה על הפועל תל אביב

מכבי נתניה ניצחה את הפועל תל אביב 2:3 במחזור השני של גביע הטוטו. שלו מנשה (צמד) וחן עזרא כבשו לזכות נתניה, מיכאל זנדברג ואיתי שכטר להפועל

מכבי נתניה גברה הערב (שני) 2:3 על הפועל תל אביב במסגרת המחזור השני של גביע הטוטו. שני מהפכים היו במשחק ובסופו של דבר ידם של המארחים היתה על העליונה, הרבה בזכות שלו מנשה שכבש צמד. חן עזר הבקיע את שער הניצחון. איתי שכטר, שרק הערב עבר בבקרה התקציבית, פתח מול האקסית וניפק פנדל אותו הבקיע זנדברג ושער במבצע אישי יפה שסדרו לאדומים יתרון זמני. הבלם הצעיר יהודה חוטא הורחק בדקה ה-82.

כבר בדקה הרביעית הצליח אוקוצ'ה לבלבל את ההגנה האדומה והוכשל 18 מטרים מהשער. שלו מנשה מצא את הפינה של אברבנל עם הבעיטה החופשית - 0:1 למכבי נתניה. בדקה ה-9 עומאר גאריבה, ששוחרר מהפועל ונבחן בשורות נתניה, הכשיל את איתי שכטר ומיכאל זנדברג תרגם את הפנדל בצורה מוצלחת - 1:1 בקופסא.

בדקה ה-26 שכטר מצא את זהבי שהגביה מימין. מיכאל זנדברג ניסה פעם אחת מחמישה מטרים ונעצר אצל ליפשיץ, שקלט את הניסיון השני של לאלה. ממש לפני המחצית, מיכאל זנדברג קיבל כדור מצד ימין ברחבת החמש וניסה להמשיך למהראן לאלה, אבל פרנסמן גלש והרחיק ברגע האחרון.

נתניה פתחה טוב יותר את המחצית השניה אבל בדקה ה-52 מצאה את עצמה בפיגור. איתי שכטר הראה שאין לו סנטימנטים, עבר שלושה מחבריו לשעבר וכבש מול ליפשיץ - 1:2 להפועל ת"א. עשרים דקות בדיוק חלפו ושוב שוויון. שלו מנשה עבר בלי בעיה את דני בונדר, נכנס לרחבה ושיגר כדור שהכניע את אברבנל וקבע - 2:2 בקופסא. בדקה ה-80 עוד מהפך. פיראס מוגרבי, שנכנס רק כמה דקות קודם לכן, איתר מצוין את חן עזרא והאחרון (שגם נכנס כמחליף), שלח כדור מצוין לפינה של אברבנל - 2:3 לנתניה. שלוש דקות לאחר מכן יהודה חוטא עצר כדור בידו במתכוון במרחק של 25 מטרים משערה של הפועל וראה כרטיס אדום.

מכבי נתניה: דניאל ליפשיץ, קלמי סבן, ביבאן פרנסמן, עומאר גריבה, טראס שלקובסקי, אלמוג כהן, רביד גזל, שניר גואטה (אמייה טגה 53), אלון וייסברג (חן עזרא 56), שלו מנשה, אוקוצ'ה.

הפועל תל אביב: ניל אברבנל, עמרי קנדה, דני בונדר, יהודה חוטא, גל שיש, רועי גורדנה, זוראב מנטששווילי, ערן זהבי, מיכאל זנדברג (גילי ורמוט 57), איתי שכטר (ויקטור מרעי 63), מהראן לאלה.

אלי גוטמן: "מאוכזב, היינו צריכים לנצח"

נתי עזריה סיכם את המשחק: "מול גלאטסראיי זה לא היה כוחות, אבל זה מאחורינו. עצרנו את הסחף עם ניצחון וזה חשוב מאוד. עכשיו אנו עם הפנים קדימה כי יש לנו עוד הרבה עבודה. השחקנים צריכים להתחבר, יש הרבה צעירים וזה לוקח זמן. לא יהיה לנו קל בליגה אבל נעשה הכול. יהיו עוד שינויים בסגל, אבל כרגע הכול ברמה של דיבורים בלבד".

בצד השני, אלי גוטמן אמר: "אני בהחלט מאוכזב כי זה היה משחק שהיינו צריכים לנצח, היו לנו מספיק מצבים כדי לעשות את זה. ציפיתי ששחקנים שעולים לשחק יעשו זאת בהתאם לעקרונות שלנו. זה מה שהיה ברוב דקות המשחק ובדקות האלה שלטנו, אבל חוסר ריכוז שלנו החזיר את נתניה למשחק וכל הכבוד לה על הניצחון". על היריבה הבאה במוקדמות הליגה האירופית אמר המאמן: "טפליצה קבוצה מהירה, ממושמעת, אגרסיבית וטאקטית, זו יריבה טובה ואנו מצפים להתמודדות שקולה".