דוד רביבו יצטרף לבית"ר ירושלים אם יצחקי או ברוכיאן יעזבו

יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין ובעלי מ.ס אשדוד ג'קי בן זקן סגרו על השאלתו של דוד רביבו למחזיקת הגביע, עסקה שתתממש במידה שיצחקי או ברוכיאן יעזבו לאירופה. רביבו: "בית"ר קבוצה גדולה"

יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין נפגש עם הבעלים של מ.ס. אשדוד בן זקן וסיכם איתו על השאלת דוד רביבו למחזיקת הגביע לשנתיים הקרובות.

דוד רביבו שמע מאתר ערוץ הספורט על תוצאות הפגישה, ואמר: "אני מאוד מופתע. אני נותן לג'קי בן זקן לנהל את כל מה שקשור בי ויש לו את הסמכות המלאה לעשות את זה. אין ספק שבית"ר ירושלים זה מועדון גדול, כמו מכבי ת"א. אדבר עם ג'קי ונראה איך הדברים יתפתחו". המועדונים אמנם הגיעו ביניהם להסכמה, אך בית"ר התנתה את העסקה בעזיבת אחד משחקני הקישור או ההתקפה. בירושלים יודעים כי בכל רגע עשויה להגיע הצעה מאירופה עבור ברוכיאן או יצחקי. אם זה יקרה, אז רביבו יעבור לבירה.

כידוע, במהלך כל הקיץ היה רביבו קרוב דווקא למכבי ת"א. "הדרישות של אשדוד לא הגיוניות", אמרו בהנהלת הצהובים. "הם כל הזמן אמרו שהם מוכנים לתת את רביבו בחינם. זה שיש לנו בעלים חדש, לא אומר שאנחנו מתכוונים להשתגע עם כסף. אם אשדוד רוצה, היא צריכה להתגמש בתנאים".

ג'קי בן זקן התייחס לנושא בתכנית הספורט של רדיו ת"א ורדיו דרום בשיתוף ערוץ הספורט: "אז במכבי טוענים שאני מערים קשיים. אף אחד לא פנה אלי עד היום בנוגע לדוד רביבו ורשמית לא הייתה פניה למועדון. בשנה האחרונה אף אחד לא שוחח איתי בנושא של דוד רביבו. אני לא רוצה לשחרר בכלל את דוד רביבו. אם יש מצב שאני אאפשר לו לשחק במקום אחר, אז התשובה היא כן, בתנאי שבתמורה שאני אקבל אוכל להביא שחקן פחות או יותר ברמה שלו.

"מדובר בשחקן שבישל והבקיע בשנה שעברה 42 גולים. הוא שחקן מאוד משמעותי אצלנו ואני ויוסי מזרחי לא רוצים לוותר עליו. זה שיש קבוצה שפונה ישירות לשחקן זה מכבי ת"א. הם עושים כל מה שצריך כדי להביא אותו בלי לדבר עם המועדון. אם הם רוצים אותו שיבואו וידברו עם המועדון".