אתם חייבים לו סליחה

ה"מומחים" בתקשורת מיהרו לזלזל בגומא אגיאר, אבל הוא העביר את הכסף וסתם לכולם את הפה. רועי פרייס, מהשנה אוהד בית"ר, דורש התנצלות, ומסמן את שחקן המפתח בדרך לאליפות

איזה שקט היה ביום שני כשגומא אגיאר העביר בבקרת התקציבים את 4 מיליון הדולר שהתחייב לתת לבית"ר ירושלים. ממש דממת אלחוט. כל הקשקשנים, הפרשנים והמומחים למיניהם, שנהנו להסתלבט על האיש אותו הגדירו תמהוני, לא נראו באופק. לא טרחו להופיע כדי לומר את המילים הפשוטות "סליחה, טעינו". לא ברור מאיפה נובעת החוצפה לזלזל ככה באדם שמגיע ותורם 16 מיליון שקלים לעסק שאחרים, כמו ארקדי גאידמק, דניאל יאמר ואלכס שניידר בורחים ממנו כמו מאש.

התקשורת עויינת את בית"ר? הפכנו את רועי פרייס לאוהד שלה

גם אני צפיתי בראיון עם אגיאר ביום שלישי שעבר בלונדון את קירשנבאום, וברור שמדובר בבחור סולידי, צנוע, שמחפש לעזור ולתרום. את ההבדל התהומי בין האמת למה שמנסים למכור לנו כל המצקצקים על התורם הברזילאי פשוט אי אפשר להסביר. אבל כנראה שהתקשורת כל כך בסדר שמותר לה ללגלג על כל אחד. במיוחד אם הוא לא מבין עברית.

אחרי שאגיאר העביר את הכסף וסגר סוף סוף את הקיץ המטורף הזה, הגיע בשעה טובה גם המשחק הראשון. מדהים לראות את העוצמות והיכולות שיש לשחקנים של בית"ר, ובעיקר למועדון עצמו. למרות מחנה אימונים מקוצר של שבוע בתנאים לא תנאים, שבא אחרי קיץ ארוך ומפרך, בית"ר עדיין היתה טובה בכמה דרגות ממכבי נתניה שהגיעה אחרי שלושה משחקים רשמיים. אומנם נתניה קבוצה חלשה מאוד, אבל כמה כיף לראות אותם שוב משחקים את הכדורגל שלהם. את הקפטן החדש אבירם ברוכיאן, עידן ורד, עידן טל, אריק בנאדו וכמובן את ברקריסטיאנו יצחקי, שבמסירת אומן בישל לטוטו תמוז מצב שההחמצה ממנו היתה פשע של ממש.

בניגוד לרוב השחקנים, ג'וניור ויסה קצת אכזב אותי וכנראה שגם את יצחק שום שהחליף אותו מוקדם. שום יהיה חייב ללמד את הפרואני לשחרר כדור מהר, כי עם כל הכבוד לטכניקה שלו, ההתקפה של בית"ר היא קודם של מספר 8 ברוכיאן, וזה דבר שהמאמן חייב להבהיר לכל השחקנים. כמה מפתיע שאחרי כל הבלגן בקיץ, הסגל של הקבוצה נראה דווקא רחב מדי כששחקנים כמו חן עזריאל וקובי מויאל – שחייבים לקבל הרבה יותר קרדיט העונה כדי להפוך ליצחקי וברוכיאן הבאים - עלו מהספסל והיו מצוינים. גם הזר הנבחן טאליס פריירה הראה שיש לו הרבה כדורגל, ואפילו בישל את השער האחרון.

אני לא יודע מה איתכם, אבל לי יש תחושה שמכל השחקנים של בית"ר, העונה הקרובה תהיה של עידן טל. מספר 11 נוהג להתחיל עונות גרוע ולסיים אותן מעולה, אבל הפעם, בלי דריו פרננדז שהחזיק יותר מדי בכדור, הוא חייב לקחת הרבה יותר על עצמו, להוביל את המשחק ולהיות מנהל עבודה. הרבה מההצלחה של בית"ר תלויה בקשר שמדגדג כבר את גיל 34. ואם זה יקרה, ולאור היכולת המביכה של מכבי חיפה מול אקטובה, האליפות חייבת להיות בהישג יד.