להיות דוד חצוצרה

התקשורת שמאלנית ואשכנזית וזה ידוע, אז החלטנו לעשות לזה סוף: רועי פרייס יהיה העונה אוהד של בית"ר ירושלים, ויאפשר לקבוצה של המדינה לקבל את הבמה. ונחשו מה, בסוף הדרך הוא מריח אליפות

אוהדי בית"ר ירושלים מתלוננים כבר שנים שהתקשורת שמאלנית ואשכנזית. אז זהו, שזה נכון. ודווקא בגלל זה החליט העורך החביב שלי להטיל עלי את המשימה הבלתי אפשרית הבאה: להפוך העונה להיות אוהד של בית"ר ירושלים. להיות אוהד אמיתי, אותנטי, כזה מהשטח. להיות דוד חצוצרה. כדי שהקבוצה של המדינה תקבל סוף סוף את הפרגון והאהבה שמגיעים לה, בניגוד לד' הממורמר, שיודע רק לשנוא.

מהרגע שלקחתי על עצמי את התפקיד החדש, מצאתי מיד חיבור לכל מה שאני אוהב בבית"ר: הטירוף לכדורגל יפה ואטרקטיבי, ותתפלאו – גם השקפה אידיאולוגית דומה. משפט סוציאליסטי ישן אומר ש"האדמה שייכת לעובדיה", וכך גם קבוצת כדורגל שייכת לאוהדיה. על זה אני בטוח שנסכים. גם הרצון והאהבה לדרמות משותפים לכם ולי. לכן, מעכשיו ועד סוף עונת 2009/10, אני מנשק את הסמל של המנורה, ולא באמת מתכוון לזה. אלא שבניגוד למיכאל זנדברג וטברטקו קאלה, אני לפחות מודה בכך. מי יודע? אם לשמעון גרשון זה עובד, אולי גם לי זה יבוא טבעי עם הזמן.

כמה כיף לפתוח את המסע המשותף עם בית"ר בבשורה הכי משמחת שיכולה להיות לכל אוהד כדורגל ישראלי: בית"ר לא תתפרק, אלא תעמיד תקציב של 35 מיליון שקל. למרות שהקיץ האחרון עבר על הקהל הכי גדול בארץ בקפיצות מאופוריה לדיכאון ולהפך, נראה שהפעם זה רציני. ארקדי גאידמק ישאר הבעלים על הנייר, איציק קורנפיין ינהל וגומא אגיאר יעביר את הכסף. עכשיו רק נקווה שהנושים של ארקדי לא יגיבו לתרגיל הזה, ויתנו לקבוצה להתכונן לליגה בשקט.

השנה הזו יכולה להיגמר נפלא. אם כל הכוכבים אכן יסכימו לקצץ ולהישאר, לבית"ר ישאר רק לצרף שני זרים טובים כדי לרוץ לאליפות. עכשיו זה המבחן האמיתי של סמלים כמו אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן, ברק יצחקי ואפילו עידן ורד. ארבעתם חייבים להתקשר עוד היום לסוכן שלהם, ולהגיד לו לעצור כל משא ומתן עם קבוצות בבלגיה או מתחתית הליגה הספרדית. האתגר האמיתי שלהם הוא להחזיר את האליפות לבית"ר. אם זה יקרה, כל הארבעה יכנסו לרשימה שמפארת את ההיסטוריה של המועדון, לצד שמות כמו אורי מלמיליאן, אלי אוחנה ודני נוימן.

עונת 2009/10 הולכת להיות מיוחדת, במיוחד בשביל האוהדים. יותר מחצי מהתקציב המתוכנן תלוי בהכנסות של הקבוצה, והכנסות כידוע באות בעיקר ממכירת כרטיסים. המשחק הראשון של העונה באחד באוגוסט, בגביע הטוטו מול מכבי נתניה, הוא צו 8 לכולנו. טדי חייב להיות מלא. אין זמן לחכות, הגיע השעה לקחת את הקבוצה על הגב שלנו, האנשים שבאים רק מאהבה.

חשוב עכשיו להגיד תודה לאיציק קורנפיין, שעשה ועושה ימים כלילות בשביל המועדון בזמן שכל מיני אינטרסנטים וספינולוגים ניסו לפגוע במנורה ולפרק את בית"ר. כמובן שבדרמה של המועדון הזה אף פעם אי אפשר לדעת באמת מה יקרה, אבל אם בית"ר ירושלים באמת תעמיד השנה תקציב וקבוצה ראויים, איציק קורנפיין יהיה איש השנה. איש השנה בקבוצת השנה.