בהתאחדות לכדורגל פסימיים לגבי הסיכוי שאגיאר יציל את בית"ר

איציק קורנפיין קיווה לשלב תרומה של גומא אגיאר בתכנית להצלת בית"ר ירושלים מפירוק, בהתאחדות קבעו שהסיבוכים המשפטיים הופכים את העסקה לבלתי אפשרית

האם עסקת גומא אגיאר אכן תציל את בית"ר ירושלים? מחר (שלישי) תיערך פגישת חירום בין היועצים המשפטיים של ההתאחדות לכדורגל, יו"ר הרשות לבקרת תקציבים, יו"ר בית"ר ירושלים, איציק קורנפיין, ועורכי הדין של הקבוצה, במטרה לקבל אישור לעסקה הנרקמת

בהתאחדות לכדורגל אמרו: "נעשה את כל המאמצים כדי לסייע לבית"ר ירושלים, אך נראה כי הקשיים המשפטיים והעיקולים שרובצים על המועדון הופכים את העסקה לכמעט בלתי אפשרית".

בבית"ר ירושלים ממשיכים לעבוד כדי להגיע לפגישה עם כל התשובות לתסבוכת המשפטית ומקווים שגם הבקרה וגם ההתאחדות יבואו לקראת הקבוצה ולא יערימו קשיים לא הכרחיים. בבית"ר אמרו: "מקווים שלא יעמידו קשיים, אם המהלך לא ייצא אל הפועל לא יהיה מנוס מלגשת לבית המשפט ולבקש הקפאת הליכים ביום רביעי בבוקר".

כזכור, מוקדם יותר דווח כי תכניתו של יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין להצלת הקבוצה קורמת עור וגידים, כאשר עסקת גומא אגיאר נמצאת על סף סיכום.

על פי התכנית, איש העסקים וספונסרים שהתחייב להשיג קורנפיין, יעבירו יחדיו ארבעה מיליון דולרים לקופת המועדון, שיספקו אוויר לנשימה ויאפשרו למחזיקת הגביע להעמיד תקציב ראוי שביחד עם ההכנסות הבטוחות, יעמוד על כ-36 מיליון שקלים.

אגיאר אף צפוי לקבל זכות ראשונים על רכישת הקבוצה בקיץ הקרוב, כאשר רשמית, העונה יישאר ארקדי גאידמק הבעלים מבלי להכניס כסף מכיסו לבית"ר. "אנחנו למודי הבטחות", הבהיר היום גורם בבית"ר. "עד שלא יועבר הכסף רשמית, לא נירגע".

ועם זאת, עדות נוספת לדחיפות המהלך ניתן למצוא בכך שקורנפיין הגיע היום לאימון הקבוצה עם חוזי השחקנים המופחתים, וביקש מהם לחתום רשמית על ההסכמה לקיצוץ כדי להציג את האישורים בפני אגיאר, וכמו כן על מנת לאשר את התקציב ולמנוע סופית את ההליכה לבית המשפט.

מרבית שחקני הקבוצה לקחו את המסמכים להתייעצות עם עורכי דינם וצפויים להחזירם חתומים. יש לציין כי בשיחות בין הצדדים - בית"ר וגומא אגיאר - בימיים האחרונים היה מעורב גם ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת.