בית"ר ירושלים פתחה את העונה, קורנפיין: "סיכוי קטן שכולם ישארו"

בצל חוסר הודאות הכלכלי, פתחה בית"ר ירושלים את אימוניה לקראת העונה הקרובה. כ-1500 אוהדים הגיעו לבית וגן. קורנפיין לשחקנים: "הסיכוי שכולכם תישארו כאן לא גדול"

בצל חוסר הוודאות הכלכלי, ערכה היום (חמישי) בית"ר ירושלים את אימון הבכורה שלה בבית וגן, אם אפשר לקרוא "אימון" למה שקרה שם, לאחר שהיו"ר איציק קורנפיין החליט לפתוח את האימונים למרות המצב.

כ-1500 אוהדים רעשניים הגיעו למתקן האימונים כדי להביע תמיכה בקבוצה ברגעים הקשים, האוהדים הורשו להיכנס אל כר הדשא והניפו את השחקנים על הכתפיים במפגן כוח מרשים. השחקנים הצליחו לרוץ במשך כ-10 דקות עד שהאוהדים החליטו שזה מספיק ושוב חדרו אל כר הדשא, הפעם האימון הופסק.

קורנפיין אמר לשחקנים: "אני שמח מאוד שאנחנו מתחילים להתאמן סוף סוף, עומדת בפנינו תקופה קשה. אני שמח שכולכם הגעתם ושרובכם רציתם לחזור להתאמן. הסיכוי שכל מי שיושב כאן בחדר יהיה איתנו גם בהמשך לא גדול, אבל בינתיים נתחיל לעבוד ויש הרבה עבודה".

שמעון גרשון: "כולנו באנו בהתרגשות, ידענו שלא יהיה אימון אבל אנחנו מקבלים את זה באהבה, יש פעם אחת בשנה שלאוהדים מותר לעשות מה הם רוצים, וזה היום. חיכינו הרבה זמן לרגע הזה ואנחנו בטוחים שהם התגעגעו לראות אותנו.

"אנחנו סקרנים לדעת מה יהיה עתיד המועדון. יש לנו הרבה שאלות אבל אין הרבה תשובות. כולנו מחכים לתשובות מארקדי גאידמק. השחקנים עשו את כל מה שהם יכולים כדי לארגן את המערכת מחדש, וזהו, מחכים. בינתיים נגיע להתאמן כרגיל, אפילו בכיף, ואם יהיו שינויים נצטרך לעשות התאמות".

מי שמעביר בשלב זה את האימונים הוא סרגיי טרטיאק, עוזרו לשעבר של יצחק שום המאמן את מחלקת הנוער בקבוצה. טרטיאק מוערך מאוד במועדון, ובבית"ר רואים בו את האיש שימלא את התפקיד עד להתבהרות הדברים.

גם השחקנים המושאלים בעונה שעברה חזרו ולקחו חלק באימון, שחקנים כמו קובי מויאל, חן עזריאל ואבי ריקן אליהם הצטרפו גם מספר שחקני נוער שהוזמנו לאימון.

מויאל, שסיים עונה טובה מאוד בבני יהודה, אמר: "אני שמח לחזור הביתה אחרי עונה בסדר, ועכשיו אני צריך לעשות את זה גם פה. אני מחכה לרגע בו יהיה מוטל הרבה על הכתפיים שלי, אני לא בורח מאחריות, אני אוהב להתמודד עם לחץ. גם אני וגם החברים שלי צריכים להבין שיהיה עלינו הרבה לחץ וכדאי שנדע להתמודד אתו. האוהדים של בית"ר הם הכי מרגשים שיש, להיות על הכתפיים בקבוצה בה גדלתי זה מרגש. עדיין לא סגרתי את החוזה לעונה הבאה, אבל אני מאמין שהכל יסתדר, אני רוצה לשחק בבית"ר".

לפני האימון התכנסו השחקנים לאסיפה במהלכה דיברו מנהל הקבוצה, מנחם נידם, שהסביר לשחקנים את התכניות לשבוע האימונים הקרוב, והמאמן טרטיאק שלא הרבה במילים ואמר: "יש לנו הרבה עבודה ופער גדול להשלים, נעשה את המאמץ ואת המיטב כדי לחזור כמה שיותר מהר לכושר".