המיליארדר שמועמד לרכוש את מכבי תל אביב הוא מיץ' גולדהאר

מיץ' גולדהאר, מיליארדר קנדי בן 47, הוא האיש שמועמד לרכוש מאלכס שניידר את מכבי תל אביב. היו"ר אביב בושינסקי: "שניידר יחליט השבוע"

מיץ' גולדהאר. זהו שמו של איש העסקים שמעוניין לרכוש את מכבי ת"א מידיו של אלכס שניידר. כבר לפני מספר שבועות, הונחה בפני שניידר הצעה מהמילארדר היהודי-קנדי, אך הבעלים הנוכחי של הצהובים טרם השיב לה. בנוסף מחזיק שניידר בהצעה מאיש עסקים אמריקני, אך גם לה הוא טרם ענה.

גולדהאר בן ה-47 מתמחה בהקמת מרכזי קניות, וברחבי קנדה הוקמו 175 סניפים השייכים לו, 135 מהם כזכיין של רשת וולמארט האמריקנית. נכון לשנת 2008, הוא נכלל ברשימת 50 האנשים העשירים ביותר בקנדה, כשהונו מוערך בכ-1.06 מיליארד דולרים.

בתווך בהנהלת מכבי עדיין מצפים להודעתו של שניידר על התקציב, כשבנושא זה אמר היום היו"ר אביב בושינסקי בראיון לתכנית הספורט ב-102 FM: "יש הצעות על שולחנו של אלכס, הוא צריך להחליט אם הוא מצרף שותף או מביא כסף מהבית".

"זה צריך לקרות השבוע כי אי אפשר לבנות קבוצה על שאריות של שחקנים. חוסר הוודאות פוגע בקבוצה, במאמן ובאוהדים שלנו. אנחנו לא יודעים את גובה התקציב, ואני מרגיש מאוד לא נוח עם זה. בשנה שעברה הסתובבתי נפוח כי ידעתי שיש לי תקציב כמעט בלתי מוגבל".