ליגת העל: קורנפיין הציע לאייל ברקוביץ' את אימון בית"ר ירושלים

יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין נפגש עם אייל ברקוביץ', והציע לו לאמן את מחזיקת הגביע המתרסקת. גורם במועדון: "לא ברור מאיפה זה מגיע"

יושב ראש בית"ר ירושלים, איציק קורנפיין, נפגש היום (שני) עם שחקן העבר והפרשן בהווה, אייל ברקוביץ' בתל אביב. במהלך השיחה התעניין קורנפיין באפשרות שברקוביץ' ייטול לידיו את אימון הקבוצה, אולם מאחר שעתידה הכלכלי של מחזיקת הגביע אינו ברור בשלב זה, לא הוגשה שום הצעה רשמית.

"היתה פגישה והרעיון עלה", אמר קורנפיין, "אבל לבית"ר ירושלים אין תקציב ואין כרגע הצעות רשמיות לאף גורם, מקצועי או אחר". בסיום הפגישה קבעו שני הצדדים להיפגש פעם נוספת. במועדון קיבלו את הדברים בהלם מוחלט. "זה צעד מוזר מאוד של קורנפיין", אמר לאתר ספורט 5 גורם, "לא ברור מאיפה זה מגיע".

אחרי שכבר היה נראה שאנו בדרך לפשרה, נרשם פיצוץ נוסף במשא ומתן בין בית"ר ירושלים לחברת 'נאות בית וגן'. החברה שמחזיקה בזכויות על מתקן האימונים של מחזיקת הגביע, לא קיבלה את ההצעה לפיה ישולם החוב הכולל של הקבוצה (כמיליון דולר) ודמי השכירות בעונה הבאה יהיו נמוכים במידה משמעותית. על פי המצב כעת, בעוד שלושה שבועות לקבוצה לא יהיה היכן לפתוח את האימונים וגם 500 הילדים שמשחקים במועדון יוותרו ללא מגרש.