הרוכש המיועד של בית"ר י-ם גומא אגייאר רוצה "ארון מלא בגביעים"

הרוכש המיועד של בית"ר גומא אגייאר צפה בניצחון 1:2 על הכח ר"ג בחצי גמר הגביע וקיבל תאבון: "בעלים, ספונסר, או בשותפות. הכל אפשרי". באדיבות ספורט 5

האדם הגבוה, עם הכיפה הסרוגה, שהסתובב הערב (רביעי) ביציע הכבוד באיצטדיון ר"ג, משך לא מעט מבטים מיודעי דבר. גומא אגאייר, הבעלים המיועד של בית"ר ירושלים, הגיע לצפות במשחק הקבוצה מול הכח, וערך ראיון מיוחד עם אתר ספורט 5.

"אני לא יכול להבטיח כלום בנוגע להחלטה שלי. אני מאוד רוצה לעזור לירושלים. אני עוד לא יודע באיזו דרך אוכל לעשות זאת. כל האפשרויות פתוחות: בעלים; ספונסר; שותפות. הדברים לא פשוטים. הכל אפשרי. אני רוצה להבטיח שבית"ר תתנהל בצורה נכונה לאורך שנים, ולכן אנחנו בודקים הכל עכשיו. אני לא רוצה לבקר אף אחד, אבל אני לא חושב שהיה מודל של ניהול נכון בקבוצה. זה מה שאנחנו רוצים להבטיח. ואני רוצה גם ארון מלא בגביעים, לא ארון מעץ זית, אלא ארון כבד יותר מעץ ארז".

אגאייר, שנולד בברזיל וגדל בארה"ב, מתגורר כיום בירושלים: "יש לי קשר חזק לעיר. הציעו לי בעבר לרכוש קבוצות בחו"ל אבל אני לא רוצה להיות מבעלי הבית שיש להם קבוצה בעיר אחת והם עצמם חיים בעיר אחרת. זאת העיר בה אני רוצה לגדל את ילדיי ולה אני רוצה לתרום".

גייאר הכחיש כל מטרה עתידית, על גבה של הקבוצה: "אני לא רוצה להיות ראש עיריית ירושלים, אין לי שאיפות כאלה. גם אם אקנה את הקבוצה, אלה לא המטרות שלי. אני רואה את ההמולה בתקשורת וזה הפתיע אותי. זה לא מה שאני מחפש".

לכדורגל אגייאר מחובר מילדות: "אני ברזילאי ואני זוכר עד היום את הפעם הראשונה שאבא שלי לקח אותי לראות משחק במראקנה. הכדורגל מרתק אותי". אגייאר, אגב, עבר במחצית השנייה לשבת לצד אוהדי בית"ר בשער 16, משם צפה בשער הניצחון בתוספת הזמן. דוברו של אגייאר פרסם הערב הודעה רשמית: "הכוונות לרכישת הקבוצה הם רציניות, אבל לא מדובר בגחמה אישית או בפילנתרופיה. מדובר בהזדמנות עסקית ב-100%. יש מול הקבוצה מספר תביעות שאנו מבררים, ויש את נושא הערבויות, ואם הדברים לא יתגבשו לידי עסקה כדאית, אז לא תהיה עסקה".