עוד לא ראינו דם

ליגת העל נהנית מדרמות, מהפכים ושערי ניצחון לחיבורים, אבל את היופי והטוהר מקלקלים ברברים, צ'חצ'חים ובכיינים. פיני אסקל על הקונצרט הכי טוב בעיר, שהפך לקרב רחוב

אח, איזו ליגה יפה יש לנו. החלוצים מריחי שערים גם כשהכדור לא עובר במלוא היקפו את הקו, הקשרים הדפנסיביים מרסקים עצמות לכל מי שרק מעז להתקרב למחצית המגרש שלהם, הקשרים היצירתיים מגישים על מצע עלי חסה את תבשיליהם לפחות פעם בשלושה משחקים, הבלמים החסונים מגלחים היטב את ראשם בשם הפוטוגניות לרגע שבו פדחתם הנוצצת פוגשת בכדור ומרחיקה אותו לטיזינאמו.

צפו בכל שערי וצביטות השבת בליגת העל | משומר שמר את חיפה במקום הראשון. התקציר | ומאיר לוי כבש לזכות הפועל ת"א. התקציר | נתניה מרימה ידיים. התגובות | אבי נמני צפוי להחרקה ארוכה על אירועי סכנין. התגובות

אח, איזו ליגה יפה יש לנו. המוליכה יכולה לספוג כבר בדקה הראשונה במבצרה ולצאת מזה במהפך דרמטי במיוחד, קבוצת תחתית הופכת יתרון שביר לניצחון מכריע דווקא כשהיא משחקת בתשעה שחקנים, קבוצה שמגיעה מהאורווה זוכה בשלוש הנקודות בקופסה, מאמן שטרק את הדלת בשביל לאכול עוגה יותר טעימה חוזר למקום אותו זנח ועוד מתקבל בפרחים, ועדיין לא הגענו למפגש בין שתי קבוצות האוהדים הססגוניות ביותר בארץ.

אח, איזו ליגה יש לנו. היא יפה, זכה, טהורה, נראית ליגה. מובקעים בה שערי ניצחון בבעיטות לחיבורים, היא נהנית בכל שבוע מדרמות, מתח ומהפכים, היא ניחנת בקרבות תחתית אסתטיים, ומלחמות בין אריות ומסתיימת בנצחונות מפתיעים יותר ומפתיעים פחות, ובהפסדים מתסכלים יותר ומתסכלים פחות. ויש שמש. ויש אנשים שמפצחים גרעיני חמניה – מראה מלבב שיצבוט לכם בלב.

אח, איזו ליגה יפה יש לנו. ככה זה כשמאמן בעונתו הראשונה צובט במותנו של השופט, כאילו היה ילד בשכונה שמשחק עם הילדים החלשים את המשחק האכזרי 'בתול או לא בתול?'. אין ספק, זה משעשע, במיוחד בשנייה שהשופט התמיר מוקפץ קלות (בתול?). הליגה שלנו היתה יכולה להיראות כל כך יפה אם היא לא היתה כזאת כונפה ושרמוטה ובת זונה. היא היתה יכולה להיות הקונצרט הכי טוב בעיר אם היא לא היתה נשלטת על ידי חבורה של ערסים, ברברים, צ'חצ'חים, בכיינים, פרחים. והכי מרגיז: דווקא כשהיא נראית כמו בתולה ביום חופתה, מגיע אותו ערס אידיוט ושורק לה: יאללה, תתקעו אותה חזק, עוד לא ראינו דם".