ספרו, שכולנו נצחק

דודו דהאן הפך את הכח עמידר רמת גן לא רק לתלמיד הכי חלש בכיתה, אלא גם לבדיחה הכי עצובה שלה. בשנה הבאה הם ירגעו בליגה הלאומית. תעודת אמצע

מתמטיקה. 23 ניצחון אחד, תשעה הפסדים ושמונה נקודות בלבד מספרים את כל הסיפור. הכח עמידר רמת גן לא מתאימה לליגת העל. החדשות הרעות? רעננה, לוד והפועל באר שבע בדרך.

תעודות האמצע של ליגת העל

מולדת. 16 ברק בדש הוא השחקן היחיד מהישראלים שהיה תופס מקום בהרכב של קבוצות אחרות בליגה. ישראל ראש, אביב חדד ועומר רפס עושים רעשים של כדורגל מדי פעם, אבל המחסור בחוליה יציבה כחול-לבן הוא הסיבה העיקרית שבגללה להכח אין ממש כח.

אנגלית. מדודו דהאן, מאמן שמחזיק גם בתואר סקאוט אירופי, באמת שציפינו ליותר בנוגע לזרים. רוברט באדג'י וקאן ג'אמה מגמביה, איב ג'ידה הקמרוני, קרלוס סבליוס הקולומביאני והיהודי-ארגנטינאי אלן בנדר היו ואינם. נשארנו עם מייקל טאקורה הלא רע, שסביר להניח שימצא לעצמו קבוצה בליגת העל גם בשנה הבאה.

אומנות. ברק בדש. הדבר הכי קרוב לכדורגלן יציב שיש בקבוצה הזו. חבל עליו.

נגרות. דודו דהאן. פשוט חבל לבחור שחקן אחד מבין הילדים ולהפיל עליו את כל האשמה. אז נלך על המנג'ר/מאמן/סקאוט שהיה חייב להביא קצת יותר נסיון, וקצת פחות רעש וצלצולים. אסי דומב הגיע וזה לא הסתדר, עכשיו תומר חליבה חתם לשארית העונה, אבל הסוף ידוע. ככה לא נראית קבוצת כדורגל.

הבנת הנקרא. "אני מקווה לסגור עם גל יוסף את כל ענייני הכספיים ברוח טובה. מבחינתי הכל תמוה, אני לא יודע מה דהאן רוצה ממני. אולי הוא מנסה לתפוס כותרות על הגב שלי?", תמה אסי דומב כבר במחזור השני, והותיר את הכח ללא אף שחקן עם ניסיון רציני בליגה של הגדולים. אחריו הגיעו עוד רבים, רק שהם לא הכירו את העיתונאי שיתן להם מיקרופון.

חדר המנהלת. ממש לא ברור מה חשבו בהכח בתחילת העונה כשבנו את הסגל, אבל הקבוצה הזו לא נראתה מוכנה מהרגע הראשון, וגם במשחקים בהם שיחקה לא רע היא היתה שבירה. ואם בקיץ לא עושים את העבודה, למי יש כח לעשות אותה בחורף?.

הערכת המחנכת. האמת? אין למי לבוא בטענות. כל שנה יש את אלו שעולות ואת אלו שיורדות (כן כן, אפילו השנה), והכח לפחות יורדת ליגה עם שחקנים ישראלים צעירים, גם אם זה מחוסר ברירה. אז כמו שבהפועל חיפה מתכוונים להתחיל מעכשיו את תכנון העונה הבאה בליגת העל, גם בוינטר חייבים להסיק מסקנות, ובהקדם. אנחנו היינו מתחילים מהראש.