אני לא גננת

עוד עונה עברה, עוד קבוצה הוחלפה וגיא לוזון שוב במאבקי ההישרדות. אז מה הפלא שיו"ר בני יהודה צריך לשים שק על הראש? תעודת אמצע

מתמטיקה. 23 בזכות ארבעה ניצחונות בחמשת המחזורים האחרונים, ועם 18 נקודות ב-15 משחקים בסך הכל, בני יהודה שומרת על טווח ביטחון מהקו האדום. הכתומים דואגים שלאוהדים שלהם לא יהיה משעמם, עם 0:0 בודד - במחזור ה-10 מול מכבי פתח תקווה (רק אשדוד לא סיימה העונה כלל ב-0:0).

תעודות האמצע של ליגת העל

מולדת. 16 ישראלים שיתף העונה גיא לוזון במשחקי בני יהודה, אבל אם להיות כנים, את השמות של כמה מהם אתם זוכרים בעל פה? בדיוק. ובכל זאת, אלירן עטר ואסי בלדוט, שכבשו ביחד 7 שערים, מזכירים לנו שיש עתיד בשכונה.

אנגלית. השוער דלה איינגובה מציג יכולת טובה אבל גם מבצע טעויות הזויות, הרוויה קובאצ'ביץ' לא מוסיף ולא גורע, אז מזל שיש את הארגנטינאי פדרו "מה הייתם עושים בלעדי" גלבאן שכבש 4 שערים, בישל 5 ואחראי כמעט בלעדי על העובדה שבני יהודה נמצאת עכשיו רחוק מהקו האדום. מאראדונה, על שכונת התקווה שמעת?

אומנות. כמו שאמרנו: פדרו גלבאן, הקשר הארגנטינאי בן ה-23 שהגיע לקבוצה בתחילת השנה, מספק עד עכשיו את הסחורה ומוכיח שמקומו בקבוצה הרבה יותר גדולה מבני יהודה.

נגרות. כשכפיר אדרי הגיע למכבי ת"א מדימונה לפני 10 שנים, דיברו עליו כעל הדבר הגדול הבא. מאז הספיק לעבור ב-9 קבוצות, להפוך לשחקן בינוני בליגה החלשה שלנו ובעיקר להתגעגע לימי האפדרין, אז לפחות מישהו דיבר עליו.

הבנת הנקרא. "כל עוד אנחנו למטה, צריך לשים שק על הראש". יו"ר בני יהודה, חזי מגן, לא מסתנוור מהניצחון 0:2 על סכנין במחזור ה-11. באופן מפתיע, החל מהמשחק הזה הצליחו הכתומים לצבור 9 נקודות, שזה חצי מהכמות שהשיגו עד עתה. אז מה בדיוק היה בשק הזה, חזי?

חדר המנהלת. בתחילת העונה הודיע חזי מגן כי הוא עוזב את הקבוצה, אחרי 4 ימים המשיך והצהיר כי הוא לא מתכוון לחזור בו ואינו מתכוון להישאר, ולבסוף החליט כי הוא נשאר בכל זאת. מבולבלים? נראה לנו שגם הוא, אבל כשהכדורגל לא מייצר כותרות, לפחות היו"ר דואג שיהיה לו מעניין.

הערכת המחנכת. חצי עונה מאחורינו, ובבני יהודה עדיין לא יכולים להיות רגועים. 4 נקודות בלבד מפרידות בין הקבוצה לבין המקום ה-11 בטבלה, שמוליך למפגש הישרדות מול מתמודדת מהליגה הלאומית. מצד שני, אתם באמת חושבים שמישהו יתן לקבוצה של לוזון לרדת ליגה?