ילדים, בוחן פתע

מי כובשת הכי מעט בליגה, מי איבדה את אהדת הקהל ומי האחראי העיקרי למצב? כל התשובות על כביש הצפון, בדרך לקרית שמונה. תעודת אמצע

מתמטיקה. 23 עם שלושה ניצחונות מ-15 משחקים, קרית שמונה היא חברה גאה במועדון הקבוצות שהיו מועמדות חזקות לירידה אם לא היו הכח רמת גן וההחלטה על יורדת אחת. נכון לעכשיו, הקבוצה כבשה רק שמונה שערים – הכי מעט בליגה - והפרש השערים שלה עומד על מינוס 11. עלוב.

תעודות האמצע של ליגת העל

מולדת. יובל אבידור, סלאח חסארמה, עבאס סואן, עמיר נוסבאום והשוער דני עמוס הם חוליה ישראלית ששווה הרבה יותר מהמקום הלפני אחרון. עומר פרץ, ברק בכר ועדן בן בסט הם החוליה החלשה.

אנגלית. יעוזה אבו-בקרי אכזב ושוחרר, חאבייר סספדס הפרואני הוא נקודת האור. וזהו. מי שמחפש סיבה למיקום של קרית שמונה יכול למצוא אותה בכשלון הגדול להביא זרים. חלוצים וקשרים מכל העולם היו מועמדים ולא הגיעו, ירו בלו פצוע ביציע ובדרך החוצה, ועכשיו, מול קולות המלחמה, שרצקי והשריף מחפשים זרים בנרות. בוקר טוב.

אומנות. למרות המיקום בטבלה, קרית שמונה היא עדיין לא קבוצה שכיף לשחק נגדה. ברוב הפעמים אולי תנצח, אבל סלאח חסארמה ועבאס סואן לא יתנו לך להנות מזה.

נגרות. עומר פרץ. מילד שבילה באקדמיית הנוער של שטרסבורג ועשוי מגנים של כדורגל, ציפינו להרבה יותר. הבן של ויקי לא מצליח לפרוץ, ובאמת שהגיע הזמן שישתחרר כבר מטראומת מכבי תל אביב.

הבנת הנקרא. אי אפשר להבין מה גרם לאיזי שרצקי לומר במסיבת עיתונאים "טעיתי כשלקחתי את מישל דיין", ובכלל לא ברור מה גרם לאלי כהן להגיע לאותה מסיבת עיתונאים במצב רוח קרבי במיוחד, ולהסביר לכתב ערוץ הספורט ש"אני אדאג שכבר היום לא תעבוד בערוץ הספורט, אם אני לא בקרית שמונה לא היה לך מה לאכול". מישהו אמר שיש שקט בגזרה הצפונית?

חדר המנהלת. לא ממש ברור מה קרה בין מישל דיין לאיזי שרצקי, ואתם יודעים מה, גם לא ממש מעניין. אף בעלים לא צריך לדבר על המאמן שלו אחרי שפיטר אותו, בעיקר בגלל שזה מוכיח יותר מהכל שהוא לא מבין בכדורגל. לאחר הפיטורים, ביקשו שחקני הקבוצה את רן בן שמעון בחזרה על הקווים, אבל איזי לא לקח את העניינים באיזי ועשה ברוגז. השחקנים רצו חבר וקיבלו שריף. עכשיו נראה מה שרצקי יקבל מהם על הדשא

הערכת המחנכת. כמה חבל שהקבוצה שכולם היו בעדה, עם הבעלים שכולם היו איתו, איבדו מהקסם. מהכיף והנשמה של העונה שעברה נשארו רק הלב של עבאס סואן וירו בלו הפצוע ביציע. פספוס ההזדמנות להחזיר את בן שמעון, או לפחות להציע לו, מיקמו את קרית שמונה מרחק דודו דהאן אחד מהליגה השניה.