אני כאן אם לא שמת לב

המאמנים מתחלפים, ההנהלות מתרסקות ושחקני הבית מושפלים, אבל מכבי תל אביב היא עדיין הצגת היחיד של אבי נמני – כל הדרך לעוד כישלון. תעודת אמצע

מתמטיקה. 7 תוצאות תיקו, 5 הפסדים, 3 ניצחונות, 2 מאמנים ואכזבה אחת ענקית. אם אבי לוזון לא היה מסדר להם ליגה ללא שמץ תחרותיות עם השטות של יורדת אחת, הצהובים של תל אביב היו צריכים להיות מאוד מודאגים.

תעודות האמצע של ליגת העל

מולדת. מאור בוזגלו שחקן מצוין, אבל לא כזה שימשוך קדימה. יוסי שבחון ממשיך את מסורת השחקנים שהגיעו כדי להיות "הנמני הבא" ומסיימים בתור עוד לירן כהן, ובקרוב, יחד עם יניב עזרן, הוא כבר לא ילבש צהוב. גם הרכש גיז'רמו ישראלביץ' הולך לאיבוד, אבל שימו לב לרשימה הבאה: שירן ייני, ליאור ז'אן, יובל שפונגין, משה מישאלוב, אורי שטרית ודור מלול. כולם כוכבי העתיד של מכבי נתניה. כי בלי גב ממאמן ראוי, שחקני הבית הצהובים הם שק החבטות של הליגה.

אנגלית. דולי ג'ונסון לא בעניינים, יאניק קאמאנן כבש רק 3 שערים, איליה יבוריאן עדיין מחכה למסירות מהקישור שלא קיים וג'ונתן אסוס הוא פשוט שחקן שלא מתאים לרמות האלה. כן כן, אפילו לרמה של הליגה הישראלית. פרט לשוער יבריץ', מדובר בחוליית זרים מבישה, לא מחוברת ולא קשורה לכלום.

אומנות. שחקן בולט במכבי תל אביב? באמת שאף אחד. אולי ליאור ז'אן, שבכל קבוצה אחרת בישראל לא היה זז מההרכב ומרויח זימון לבוגרת. לילד יש המון כדורגל, אבל מי שמאמין בו פחות מכולם זה מועדון הבית שלו. וחיסול שחקני בית, כאמור, זו האומנות האמיתית של מכבי.

נגרות. לאחר התלבטות בין ג'ונתן אסוס לרודי חדד נבחר האחרון. שחקן טכני שלא מאיים על השער, לא עושה הגנה ובעצם לא תורם דבר. אם מכבי מחתימה שחקנים שיודעים להקפיץ בטענה שהם "טכניים ברמה אירופית", אבל לא מסתכלים על כושר או יכולות אחרות, אז חבל על כרטיסי הטיסה ומאמצי הסקואטינג. כי כאלה אפשר למצוא גם בספורטק.

הבנת הנקרא. אלון יפת: "תוריד, תירגע... תוריד את הידיים שלך"

נמני: "מה זה השטויות האלה?... בוא, אני אראה לך מה זה... חכה, חכה, אני... אני, בוא'נה"

(מרקו בלבול מסתיר את הפה של נמני, נמני מתרחק מיפת)

נמני ליפת: "תשתוק. זה שטויות... חכה, אני אראה לך מה זה"

עיתון "הארץ" מתמלל את השיחה בין אבי נמני לאלון יפת בסיום הדרבי התל אביב. לתפארת מדינת ישראל .

חדר המנהלת. באמת שאפשר רק לרחם על אלכס שניידר. זה התחיל עם "זו ההזדמנות הנאותה לרכוש את המועדון ולהחזיר אותו למעמד הראוי לו בליגת העל", ועבר מאד מהר ל"הייתי מעיף 70 אחוז מהשחקנים". עכשיו גם הקנדי מרגיש את מה שרבים הרגישו לפניו במכבי: הוא שם את הכסף, כולם שמים עליו קצוץ. רוני מאנה בכוננות.

הערכת המחנכת. רן בן שמעון הגיע ופוטר, מרקו בלבול הוא ה"מאמן" כי לנמני אין תעודה, בושינסקי גאון כי מינה את נמני או אידיוט מאותה הסיבה בדיוק, שניידר יושב בקנדה ומתבאס, כן זרים מצרפת, לא זרים מצרפת, כן יביאו רכש, לא יביאו רכש. מכבי תל אביב ממשיכה להיות ספקית האקשן הכי טובה בליגה. וכרגיל, זה אף פעם לא על המגרש. אפשר לצעוק ביזיון או בושה, אבל האמת היא, שאפילו הקהל הצהוב כבר מיואש. מי שחושב שיכול לקום מלך חדש כשהישן על הקווים טועה, ועכשיו השאלה היחידה היא כמה זמן יעבור לפני שהקהל יתחלק למחנה נמני ומחנה "חלאס כבר עם השטויות". שוב, מאוד מעניין, ובלי שום קשר לכדורגל.