אני אזמין את ההורים

הדוד מקלל ביציע, המאמן מפוטר בעיתון והילד הרע חוזר לחודש אחד לטרוף גם את הדשא. תעודת אמצע לקרקס של מכבי פתח תקווה

מתמטיקה. בליגה שבה יש רק יורדת אחת (ותודה לדוד אבי), אין ממש לחץ של ירידה ומספיק להיות אלופת התיקו יחד עם בית"ר ירושלים, עם שמונה כאלה לכל אחת. הלוזונים ספגו 14 שערים והבקיעו את אותה הכמות. לרדת הם לא ירדו, צמרת גבוהה לא נראית ריאלית. פרווה.

הכירו את משפחת לוזון

תעודות האמצע של ליגת העל

מולדת. אוהד כהן יציב בשער, ליאור אסולין מפגיז בהתקפה, איסמעיל עמאר, מוראד מגאמדוב וקובי גנון שומרים על מקומם הקבוע בהגנה מאז שנות השבעים וסולי צמח חוליה מרכזית בקישור. השלד הישראלי הותיק של מכבי פתח תקווה מתאושש באופן קבוע מפציעה זו או אחרת, ונשאר יציב וטוב. לירן כהן ועומר בוקסנבוים מאכזבים.

אנגלית. דליבור סטבנוביץ' הסלובני הגיע בקול תרועה רמה אבל כבר שוחרר, פאבלו באסטיאניני גורם לליאור אסולין להראות כמו דידייה דרוגבה ומסביר לנו בכל משחק מחדש למה הוא נכשל בליגה השלישית באנגליה. סירמנה דמבלה ובובאן גרנאצרוב השתלבו יפה, אבל זה לא מסייע לצאת מהבינוניות.

אומנות. ליאור אסולין הוא הג'וקר של הלוזונים השנה. חמישה שערים ובעיקר נוכחות חזקה ברחבה, החזירו את הילד הרע למרכז הבמה. ראובן עובד, צפה ולמד.

נגרות. עומר בוקסנבוים חייב לתרום יותר, אבל נכון לעכשיו, האכזבה של השנה הוא דליבור "הבאנו שחקן ענק" סטבנוביץ', שלא הצליח לרגש את אוהדי הקבוצה (טוב נו, פשוט נקרא להם משפחת לוזון), ושוחרר.

הבנת הנקרא. "אם היה לי את הכוח להתמודד שוב עם פיטורי מאמן ועם חיפושים אחרי מאמן מתאים וכל העליהום של התקשורת, הייתי נפטר עכשיו מגיא עזורי". עמוס לוזון שבר גם את השיאים של עצמו, ולמעשה פיטר את המאמן שלו בכתבה שהתפרסמה בעיתון "הארץ". זה גועל נפש, זה מסריח, זה לוזון קלאסי.

חדר המנהלת. הסוד הכי לא סודי בכדורגל הישראלי הוא שמכבי פתח תקווה לעולם לא תרד כל עוד הלוזונים מנהלים את ההתאחדות. הם יקללו שופטים, יסגרו דילים, יגדילו את הליגה כדי שכולנו נהנה מהכדורגל "א לה ברזיל" של רעננה ולוד, למאה קבוצות אם צריך. מכבי פתח תקווה לא תרד. רק העניין בליגה.

הערכת המחנכת. מכבי פתח תקווה של השנה יכולה להיכנס לספר השיאים של גינס בתור "הקבוצה שמאבדת הכי הרבה אוהדים בלי שהיו לה כאלו מעולם". פרשת השחיתות שנחשפה אולי לא מסעירה או מפתיעה במיוחד, אבל ההתנהלות הכללית, סיום דרכו של גיא עזורי והמינוי המיידי של רוני לוי, שאיבד את שארית הסימפטיה שעוד היתה למישהו אליו, הם גיבוב של אירועים דוחים. אז מה עם הם יסיימו במקום השני?