את מסוגלת ליותר

היא מובילה את הטבלה וכבשה הכי הרבה בליגה, אבל ככה לא נראית אלופה אמיתית. הפגרה היא זמן טוב לתעודת אמצע, ספורט nana10 פותח עם מכבי חיפה

מתמטיקה. לאחר ששיחקה עם מכבי נתניה במשחק הכיסאות, התבססה מכבי חיפה במקום הראשון במחזור ה-11, ומאז לא זזה ממנו. אבל אם הירוקים רוצים לחגוג אליפות במאי, כדאי להם להתחיל לנצח בבית. כי הפעם האחרונה שהם עשו את זה היתה במחזור השביעי.

תעודות האמצע של ליגת העל

מולדת. חיפה היא הקבוצה "הצברית" של הליגה. אמיר אדרי ירש את תפקידו של ניר דוידוביץ, דקל קינן מחק מזיכרון האוהדים את אריק בנאדו, בירם כיאל ויניב קטן מנהיגים את הקבוצה ומשלימים הרכב שברובו על טהרת מדינת החומוס.

אנגלית. הזרים הם החוליה החלשה של חיפה. על ג'ון קולמה המצוין אין תלונות, אבל טשפו מסיללה ות'מבינקוסי פאנטיני לא מספקים את הסחורה. המגן השמאלי לא מפסיק לאבד כדורים, החלוץ כבש 6 שערים בלבד ב-15 משחקים. רוני גפני ושלומי ארבייטמן כבר מחכים מעבר לסיבוב.

אומנות. אפשר להגיד עליו שהוא מפקיר את ההגנה, שהוא מרבה לתקל בחוסר אחריות ושהוא בועט לשער יותר מדי, אבל בירם כיאל לקח השנה את הפיקוד על הקישור של מכבי חיפה.

נגרות. מה לא נאמר על ליאור רפאלוב? שהוא כשרון ענק, שהוא עוד יגיע עד לרמות הגבוהות באירופה ושהוא יותר טוב ממאור בוזגלו. אבל התנהגות ילדותית ויכולת בינונית גרמו לאנשי מכבי חיפה להבין – בניון כבר לא יצא ממנו.

הבנת הנקרא. "אם לא תפרקו את בית"ר ירושלים, אני אפרק אתכם". נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, ספק מתלוצץ ספק רציני בשיחה עם שחקניו לפני התיקו בין הקבוצות במחזור ה-15, מתוך אתר one. זה לא עזר להם.

חדר המנהלת. הפציעה של ניר דוידוביץ', מעבר להשפעה שהיתה לה על הקבוצה, חשפה לאוהדי הכדורגל, במיוחד אלו של יציע ג', את אמיר אדרי. השוער הצעיר לקח את הצ'אנס בשתי ידיים, ואם ימשיך ביכולת הזו, הוא עוד יירש את דודוביץ' גם בנבחרת. העולם שייך לצעירים.

הערכת המחנכת. כל מי שבאמת צופה בליגת העל יודע שמכבי חיפה מוליכה את הטבלה לא כי היא הכי טובה, אלא הכי יעילה. גם בכרמל הבינו שנתניה היא לא באמת איום, והפועל תל אביב צריכה להילקח ברצינות אבל לא יותר. אם חיפה תדע לנצח גם את הגדולות, אלון חרזי עוד עשוי להיות בעונה הבאה השחקן המבוגר ביותר בליגת האלופות.