ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה את הכח עמידר רמת גן 0:3

אוהדי בית"ר ירושלים וראובן עטר יכולים קצת לחייך לאחר שהאלופה השיגה ניצחון בכורה העונה בבית 0:3 על הקבוצה המפורקת של דודו דהאן שישב ביציע. עטר: "שמח שהנאחס נשבר"

בית"ר ירושלים יכולה סוף סוף להירגע. בערך. הדאבליסטית השיגה הערב (שבת) ניצחון בכורה העונה בטדי עם 0:3 קליל על הכח עמידר ר"ג. שתי הקבוצות הפגינו יכולת התקפית טובה ויכולת הגנתית מזוויעה לחלוטין, אבל אחת ידעה לנצל את זה ולשים את הכדור ברשת. ברק יצחקי וכריסטיאן אלברז כבשו תוך 5 דקות במחצית הראשונה ועמית בן שושן הוסיף עוד אחד לפני השריקה האחרונה.

אבל בבית"ר כמו בבית"ר, אין טוב בלי רע. טוטו תמוז, שפתח בהרכב, נפצע בבירכו בסמוך לסיום והורד מהמגרש כשהוא נעזר בתמיכה. כעת בית"ר כבר במקום הרביעי עם 20 נקודות ומנגד, דודו דהאן המורחק סופר הפסד חמישי רצוף והפער מהקו האדום נותר על 6 נקודות. דומה שבשלב זה רק תכנית רכש מרהיבה תציל את הקבוצה שלו מחזרה לליגה השניה בתום העונה.

האורחים מר"ג היו קרובים ליתרון מפתיע בדקה השניה, אבל מייקל טקורה לא ניצל מצב מעולה. בדקה ה-12 האלופה עלתה ליתרון כאשר קרן קצרה הגיעה לדריו פרננדס, שהגביה לפינה הרחוקה שם המתין ברק יצחקי, שבעט מהאוויר פנימה בחצי מספרת - 0:1 לבית"ר ירושלים.

חמש דקות חלפו עד שהגיע השני. מיכאל זנדברג פרץ מצוין מצד שמאל וסידר כדור רוחב שטוח ומדויק. אלברז הגיע כמו טריילר ושלח פאס לפינה הרחוקה של אברבנל חסר האונים - 0:2 לבית"ר. בדקה ה-30 קרלוס סבליוס קיבל שתי הזדמנויות להחזיר את הקבוצה שלו למשחק, אבל טברטקו קאלה מנע ממנו לעשות כן עם שתי הדיפות יפות מאוד.

בדקה ה-39 ברק יצחקי הגיע לעימות ישיר מול אברבנל, אבל בעט כדור לא טוב לידיים של אברבנל. המחצית השניה נפתחה בקצב מאוד מהיר, עם מצבים לשני הצדדים, אך גם אברבנל וגם קאלה דאגו להשאיר את התוצאה על כנה. בדקה ה-57 עומר רפס קיבל צ'אנס לנגוח לבד לגמרי מ-4 מטרים, אבל הכדור היה גבוה מדי ועוד הזדמנות טובה של הכח נעלמה.

דידי אונגר המחליף היה הבא בתור לנגוח באין מפריע בתוך הרחבה, אבל גם הכדור שלו לא מצא את המסגרת.בדקה ה-72 זנדברג קיבל את הצ'אנס שלו מול אברבנל והחטיא. על סף השריקה האחרונה עמית בן שושן ניצל טעות לא אופיינית של אברבנל וקבע 0:3 לבית"ר ירושלים.

בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, כריסטיאן אלברז (שמואל קוזוקין 74), אריק בנאדו, שמעון גרשון, אלירן דנין, דרק בואטנג (משה אוחיון 61), דריו פרננדס, מיכאל זנדברג, אבירם ברוכיאן (עמית בן שושן 46), ברק יצחקי, טוטו תמוז.

הכח עמידר ר"ג: ניל אברבנל, חיים פונטרמלי, אביב חדד, קן ג'מה (ברק בדש 65), בני חדד, איתן טיבי, מייקל טקורה (דידי אונגר 46), עידן ויצמן, אמיר אבו ערער (גל לוי 27), עומר רפס, קרלוס סביליוס.

ראובן עטר: "מקווה שנצא לדרך חדשה"

ראובן עטר אמר בסיום: "רצף האכזבות בטדי כבר הפך לסיוט. לא חוויתי ניצחון כאן עד היום, ואני שמח שהנאחס נשבר. אני מקווה שנצא לדרך חדשה. בשבוע הבא יש לנו את מכבי חיפה, וזו הזדמנות לחזור למאבקי הצמרת לפני הפגרה".

שמעון גרשון הוסיף: "מגיע לנו מזל טוב אחרי הניצחון הביתי אחרי הרבה זמן, מאוד כיף לכולם. זו לא שמחת עניים, אנחנו מאוד שמחים בחלקנו. הכח שיחקה באגרסיביות והקשתה עלינו. את העבודה עשינו ואנחנו צריכים להתכונן למשחק החשוב ביום שני הבא. הניצחון ייתן לנו קצת שקט בשבוע האימונים הקרוב, נקווה שהתוצאה של מכבי חיפה מול בני יהודה תהיה לטובתנו".

דודו דהאן סיכם באופטימיות מעוררת כבוד: "מה שקרה לנו היום מתאר את כל העונה. אנחנו משחקים טוב, נראים טוב ומגיעים למצבים, אבל יש לנו בעיה בסיומת ואנחנו סופגים שערים שפשוט אסור לספוג. אנחנו רחוקים מלהתייאש וראיתם היום קבוצה צעירה ומתלהבת. לא נרים ידיים. נעשה הכל כדי להשתפר, אבל במסגרת התקציב כמובן. את מירב השינויים בינואר נעשה בתוכנו, כי בסך הכל השחקנים צריכים ליטוש ואני מאמין שיהיה בסדר".