לאומית: הפועל רמת גן והפועל חיפה נפרדו בתיקו 1:1

משחק העונה בליגה הלאומית בין הפועל רמת גן להפועל חיפה באיצטדיון המכתש הסתיים בתיקו 1:1 מאכזב. תוצאות נוספות: הפועל כפ"ס - עכו 0:1

הפועל רמת גן והפועל חיפה נפרדו בתיקו 1:1 במשחק העונה במסגרת המחזור השביעי בלאומית. שתי היריבות עדיין בלתי מנוצחות העונה וממשיכות לצעוד בצמרת ליגת המשנה עם 17 נקודות אחרי 7 משחקים. הפועל כפ"ס גברה על הפועל עכו ועירוני רמה"ש עשתה צעד ראשון בדרך להיחלצות אפשרית מהתחתית עם ניצחון על בני לוד

הפועל ר"ג - הפועל חיפה 1:1

דקה וחצי מהפתיחה הגיעה ההזדמנות הראשונה במשחק. חמודי כיאל פרץ נפלא באגף שמאל, רן רול בעט בעוצמה ורפי כהן השתטח והדף. כעבור דקה התפתחו חילופי מהמלומות אחרי תיקול קשה במרכז השדה, אבל השופט אלי חכמון הרגיע את הרוחות במהרה. בדקה ה-11 בעט ג'ורג' דאטורו לעבר שער האורחים, אבל גליל בן שנן בלם. בדקה ה-18 מצא כיאל את הרשת המקומית, אבל השער נפסל בטענה לנבדל.

סדרת הרחקות כושלות בדקה ה-27 הביאה לשער הראשון במפגש. תמיר בן עמי, הקפטן הוותיק של הפועל ר"ג, מצא עצמו ברחבה ולא נכשל מול בן שנן, 0:1. ר"ג המשיכה ללחוץ ובדקה ה-64 הציל אייל טרטצקי את חיפה מקו השער. דקתיים חלפו וקובי מוסא שלח נפלא את מור גולן, שמול רפי כהן בעט ברגל ימין החוצה. החמצה גדולה של המארחים.

בדקה ה-73 הגיע השיוויון. ערן לוי שלח ברגל שמאל כדור חופשי חזק, שפגע בברכו של בן עמי המקומי וניתז פנימה. 1:1, צמד מפוקפק לקפטן הפועל ר"ג.

יובל נעים, מאמן הפועל ר"ג, אמר בסיום: "החמצנו יותר מדי אחרי היתרון ושילמנו בגדול. אין מה לעשות, צריך להמשיך הלאה. היה משחק עם אווירה טובה וחבל שלא ניצחנו. אני בדרך כלל יודע לכבד שופטים, אבל לא יכול להיות שבכל המחצית השניה לא קיבלנו שריקה לעבירה אחת. חבל, אבל נקודה אחת זה גם בסדר. אני מקווה ששתי הקבוצות יהיו בליגת העל. צריך קבוצות כמו הפועל ר"ג והפועל חיפה שם".

המאמן האורח שלומי דורה הוסיף: "שלטנו ללא עוררין במשחק. הגענו להמון מצבים בדקות הראשונות, אבל השער עצר אותנו. אני חושב שבסופו של דבר הראינו שאנחנו הקבוצה החזקה בליגה. לא היינו חדים מול השער, אולי המתח עשה את שלו, אבל ראינו קבוצה שקשה לנצח".

עירוני רמה"ש - בני לוד 0:1

שער נדיר ביופיו של יוסי ג'נאח (54), בבעיטה מהאוויר מ-35 מ', העניק לחבורה של חיים לוי ניצחון ראשון העונה. חיים שאבו חזר אחרי היעדרות ממושכת ושיחק ב-20 הדקות האחרונות, בהן החזיקו המקומיים מעמד מול לחץ כבד של האורחים מלוד.

הפועל כפר סבא - הפועל עכו 0:1
הירוקים עלו ליתרון כבר בדקה ה-10, כאשר רועי דיין מצא את הרשת של האורחים. עד הסיום לא הצליחו העכואים להפוך את התוצאה והם מתרחקים מהצמרת.