ארקדי גאידמק הרגיע: "בינתיים אני כאן". בית"ר ירושלים תארח את מכבי חיפה (ד' 18:30)

ארקדי גאידמק שוחח עם וותיקי הקבוצה והרגיע: "בינתיים אני כאן". בית"ר ירושלים תארח את מכבי חיפה (18:30) במסגרת גביע הטוטו

ארקדי גאידמק הגיע הערב (שלישי) לאימון קבוצת הותיקים של בית"ר ירושלים בבית וגן. את רוב המפגש הקדיש הטייקון למסע הבחירות שהוא מנהל, והסביר לותיקים את רצונו להיבחר לראשות העירייה. במהלך המפגש ביקש גאידמק גם לשמוע את את דעתם של הותיקים על בית"ר הנוכחית, ועל ראובן עטר, והוסיף את דעתו האישית: "יש לנו מאמן טוב מאוד, ואני חושב שבשבת ראינו רוח חדשה".

לפני סיום המפגש, וכמו בכל שיחה עם אנשי כדורגל בתקופה האחרונה, גם הפעם נשאל גאידמק האם הוא יישאר בבית"ר לאורך זמן?. "בינתיים אני כאן", השיב הטייקון. "בטח בשנה הקרובה, שעבורה שילמתי כבר את כל הכסף".

מוקדם יותר ערכה בית"ר את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מול מכבי חיפה בגביע הטוטו. המפגש מול הירוקים יהיה הראשון מבין שניים תוך ארבעה ימים כשביום ראשון חיפה תגיע שוב לטדי, הפעם למפגש במסגרת הליגה. על פי האימון המסכם, ראובן עטר מתכנן לתת ללא מעט שחקנים לנוח כשהבולטים הם אריק בנאדו ודריו פרננדז.

בנוסף מתכנן עטר לשנות את שיטת המשחק לעומת שני המשחקים האחרונים. המאמן תירגל את ברק יצחקי כחלוץ בודד, והשאלה היא האם המאמן בודק שיטת משחק נוספת. בכל מקרה, החלוץ השני, טוטו תמוז, נעדר מהאימון ובמקום זאת עבר טיפולים אצל הצוות הרפואי של הקבוצה. למרות זאת, ייתכן כי עטר יחליט בסופו של דבר לחזור לשיטת שני החלוצים ואז ישלב את עמית בן שושן לצדו של יצחקי.

בחלק האחורי, תומר בן יוסף חזר לאימונים מלאים וצפוי לפתוח מחר לצדו של שמעון גרשון. שינוי נוסף ייערך בעמדת המגן הימני, כריסטיאן אלברז יקבל מנוחה ובמקומו יפתח מגן הנבחרת שמוליק קוזוקין. גם בקישור מתכנן עטר שני שינויים, כשהבולט שבהם הוא הרכבתו של עידן ורד הצעיר בהרכב. כשגם משה אוחיון יפתח על חשבונו של דריו פרננדז.

"כל משחק הוא חשוב בשבילנו", אמר דרק בואטנג לאתר ספורט 5. "בית"ר ירושלים היא קבוצה ששואפת לנצח בכל משחק, ולא משנה באיזו מסגרת. זה לא אידיאלי לפגוש קבוצה פעמיים בתוך ארבעה ימים אבל זה לא משנה מבחינתנו אנחנו רוצים להמשיך במסלול הניצחונות".

הרכב משוער: קאלה, קוזוקין, גרשון, בן יוסף, זיו, טל, בואטנג, אוחיון, ברוכיאן, ורד ויצחקי.