ארקדי גאידמק הגיע להתנצל בפני שמעון גרשון: "אמרתי יותר מדי"

גאידמק הגיע להתנצל בפני השחקן על מה שאמר אחרי החמצת הפנדל: "כאוהד צדקתי, כבעלים אמרתי יותר מדי". עוד מארקדי: "רציתי לראות את יבוריאן ובוזגלו בבית"ר"

(צילום סטילס: שרון בוקוב)

מאיה חסון מאתר ספורט 5 מוסיפה:

ארקדי גאידמק הגיע אחר הצהריים (שלישי) לאימון בית"ר ירושלים על מנת לשוחח עם בלם הקבוצה, שמעון גרשון, עליו הוא הביע דעה שלילית משהו במהלך ה-0:0 מול מכבי ת"א ביום ראשון. בתור פוליטיקאי בהתהוות, דומה שהבעלים של בית"ר למד כבר שיעור חשוב בהילכות העשייה הציבורית - אמנות הזיג-זג.

"לא דיברתי כבעלים של קבוצה אלא כאוהד", פתח גאידמק את דבריו, "שמעון גרשון הוא שחקן טוב ואם המאמן רוצה שהוא ישחק, אז זה מה שקובע. מי אני שאגיד אם שחקן הוא טוב או לא טוב?".

"את מה שאמרתי ביום ראשון אמרתי כאוהד. לפעמים, בשעת משחק, כאשר התשוקה לנצח והדאגה למצב הקבוצה שלך גדולה, אתה אומר דברים שאוהד אומר. כבעלים עמדתי בכל התחייבויותי כלפי הקבוצה וסיפקתי את כל צרכיה אז מותר לי להיות אוהד מדי פעם". הבוס נשאל האם הוא מצטער והשיב: "כבעלים, בהחלט ייתכן שאמרתי יותר מדי, אך באוהד לא בטוח שטעיתי, הגעתי לכאן לבקשתו של איציק קורנפיין ושוחחתי עם השחקנים. אמרתי להם שאני מרוצה מהתפקוד שלהם ומשיטת המשחק. שמעון גרשון הוא בחור נחמד ושקט מאוד", סיכם גאידמק.

הבלם עצמו אמר לאחר השיחה: "השיחה הייתה בסדר גמור. כל מה שהיה לי לומר והיה לי מה, אמרתי לו בחדר ושם זה יישאר, לפחות מבחינתי. בשורה התחתונה, הוא הביע חרטה והתנצל. אנחנו בזמן סליחות עכשיו, אז נלך עם זה. לא הופתעתי מכך שהוא בא להתנצל, מעבר לזה אין לי מה להוסיף. כולם צריכים לחזור לשגרה השקטה שאנחנו אוהבים ולהתכונן למשחק הבא. אני יודע שהיה רעש סביב זה, אבל כל מה שהיה לי להגיד אמרתי בחדר".