מאמן בית"ר ירושלים ראובן עטר: "רוצה קבוצה תוססת"

הכסף הועבר, המאמן אושר, רק כדורגל חסר לבית"ר. ראובן עטר: "לא דאגתי לרגע, תפקידי הוא לדאוג שתהיה קבוצה תוססת", בנאדו: "נבוא לנצח את מכבי"

בית"ר ירושלים ערכה היום אימון עם שחקני הנבחרת שחזרו מהניצחון 1:2 במולדובה, עבורם היה זה אימון ראשון תחת המאמן החדש ראובן עטר. זה לקח את השישה ששבו מהמשימות הלאומיות לשיחה, הבהיר להם את הקודים המשמעתיים שלו ומה התכניות שלו.

נושא השיחה העיקרי באימון היה כמובן 42 מיליון השקלים שהעביר ארקדי גאידמק לבקרה התקציבית, שיאפשרו לקבוצה ליהנות מסגל מלא במשחק הגדול מול מכבי ת"א ביום ראשון.

עטר, שגם חוזהו אושר, יוכל לעמוד על הקווים. "לא דאגתי", אמר המאמן לאתר ספורט 5. "התפקיד שלי הוא במגרש, לדאוג לצרכים של השחקנים ושהקבוצה תהיה טובה. השבוע עבר כמו שצריך, אני מרוצה מקצב האימונים ומההתלהבות".

עטר יכול לשאול את יצחק שום כמה לחוץ הוא הג'וב החדש שלו. "המילה לחץ היא לא בשבילי", אמר המאמן. "אני רוצה הרבה מהמשחקים הגדולים האלה שיש לנו ביום ראשון ואני מרוצה עם מי שאני הולך למשחקים האלה. אני לא דואג בכלל. אני מצפה ואמרתי את זה גם לשחקנים - לזרום מהר ולקבל את השינויים, הם קיבלו את זה כמו שצריך ורואים את זה עליהם באימונים".

עטר סירב להתייחס להרכב המתוכנן: "אי אפשר לומר במהלך השבוע שגיבשת את ההרכב, כי זה נעשה על פי האימונים. הייתה לי שיחה עם ששת השחקנים שחזרו היום מהנבחרת על הדרך שלי. הם מתחילים איתי רק היום ואני מאמין שהם יסתגלו למצב. אני רוצה קבוצה תוססת, לוחמת ועם הרבה התלהבות".

אריק בנאדו להתפתחויות הפיננסיות החיוביות: "התחושה טובה, טוב לשמוע את זה. ניסו להספיד את גאידמק, אבל לא היה לנו ספק. עכשיו המערכת תהיה הרבה יותר רגועה, אנחנו הולכים להתרכז במגרש וצריך לדאוג שיהיה שקט נפשי. אנחנו לא צריכים להתעסק במה שקורה מסביב, במיוחד אחרי שזה הגיע לפיתרון. כולנו קראנו מה נכתב בתקשורת, אבל התפקיד שלנו הוא להתאמן ולשחק הכי טוב שאפשר. נקווה שנראה בית"ר אחרת אחרי פגרת הנבחרת, בית"ר מתלהבת שראינו בשנתיים האחרונות". על משחקו הראשון של ראובן עטר על הקווים בטדי אמר בנאדו: "נעשה הכל כדי לעזור לו והוא יעשה את המיטב כדי לפתוח כמו שצריך את תפקידו החדש".

בנאדו נשאל על המשחק הגדול מול הצהובים ואמר: "יש משחק חשוב ביום ראשון, חתיכת משחק. טדי מלא זה תמיד טוב ומעניין. אנחנו רוצים ניצחון ראשון העונה. מכבי ת"א מתחדשת ונראית טוב ואני מאמין שהיא תהיה בצמרת. זה משחק גדול עם קהל, אנרגיות, כל כדורגלן חולם שיהיו כמה שיותר משחקים כאלו".

הבלם, שכבר לא נמנה על הסגל של דרור קשטן, נשאל האם העובדה כי הקבוצה התאמנה ללא חלק משחקניה שהיו במשימות הלאומיות עלולה להשפיע לרעה: "יש לנו הרבה שחקני נבחרת, אבל אין תירוצים. יש יומיים וחצי להתארגן ונבוא במלוא המרץ כדי לנצח את המשחק בכל מחיר. אנחנו צריכים להראות לעצמנו ולהקהל שלנו שאנחנו קבוצה טובה. מה שהיה כבר מת, אנחנו צריכים להוכיח שאנחנו הקבוצה הכי טובה בארץ. זו לא משימה קלה והולכת להיות עונה מעניינת, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו שאנחנו יכולים לשמור על תואר האליפות"

בנאדו נתן גם את הניתוח שלו ל-1:2 במולדובה: "אני שמח שהם ניצחו. נוטים להקהל ביריבות כאלה, אבל ראינו מה קרה לשוויץ מול לוקסמבורג, וגם רומניה התקשתה באיי פארו. זו תוצאה טובה, המשחק פחות, אבל בסך הכל המצב של הנבחרת טוב אחרי שני משחקים".