"אין סיכוי שאני בא"

לואיס פרננדז: "יש לי חוזים שאני מוכרח לכבד". ארקדי גאידמק: "המנג'ר של בית"ר כרגע הוא יצחק שום". צפו בכתבה על הימים הסוערים בבירה

(קרדיט וידאו: סיוון כהן)

מאיה חסון מאתר ספורט 5 מוסיפה:

לואיס פרננדס אמר לתכנית הספורט של רדיו ת"א: "כרגע אין סיכוי שאני חותם בבית"ר ירושלים, יש לי חוזים שאני מוכרח לכבד בתקשורת הצרפתית, אבל זה לא סופי".

בית"ר ירושלים התכנסה היום (שני) לצילום פוסטר קבוצתי לקרא פתיחת העונה, לצילומים הגיע גם הבוס ארקדי גאידמק, שבחר לא להצטלם אבל הסכים להתייחס להצהרה שהוציא על מעמדם של היו"ר אלי ארזי והמאמן יצחק שום, ועל עתיד המועדון.

"ארזי הוא מנהל העל של בית"ר ירושלים", אמר גאידמק והמשיך: "הוא אחראי לכל ענייני הניהול והכספים בקבוצה ואני מרוצה מאוד ממה שקורה בשנתיים האחרונות בבית"ר. אני לא מבין למה יש ספקולציות סביבו וסביב שום כי אין שום סיבה להחליף אותם". גאידמק שוחח עם השחקנים ואמר להם שהוא מקווה לצאת לדרך חדשה. בואטנג לקח את תפקיד הדובר ואמר לבעלים: "אנחנו נעשה את הכול בשביל להצליח. כשאנחנו פוגשים אותך המצב רוח יותר טוב". גאידמק דיבר על הפגישות שלו עם היו"ר לשעבר, משה דדש, ועם אורי מלמיליאן. כשנשאל האם דדש יחזור לבית"ר ענה גאידמק בצחוק: "אני מוכן שדדש יחזור לבית"ר אבל רק כחלוץ".

כשנשאל גאידמק על המנג'ר הצרפתי, לואיס פרננדז, הפתיע הבעלים של בית"ר ואמר: "לפני כמה שבועות הודעתי על הצטרפותו הצפויה של פרננדז, וזה היה כמובן אחרי אישורו. שלחנו הצעה ראשונית לפרננדז אך עדיין לא קיבלנו תשובה. הגיעו אליי שמועות שפרננדז קשור בחוזים עם תחנות רדיו וטלוויזיה בצרפת, מה שיקשה עליו להגיע לבית"ר. הזמנתי אותו לישראל ואני מחכה לתשובה ממנו. עורך הדין שלו הבטיח לי שנקבל תשובה היום, אבל המנג'ר של בית"ר כרגע הוא יצחק שום".

הבעלים מתח ביקורת על כלי התקשורת: "לא הסתרתי שום דבר. כל מי שהיה צריך לדעת ידע. כל הספקולציות שאנשים בתקשורת עשו זה על דעת עצמם. אני לא רואה שום סיבה להחליף את שום וארזי".