חגיגה בדיוטי

חמישה כתבי אישום בגניבה נגד שחקני ואנשי בני סכנין הוגשו לבית המשפט. בין הנאשמים גם השחקנים הבכירים עבד רבאח, שעזב בינתיים לאחווה עראבה, וחאלד חאליילה

צילום סטילס: ספורט 5

מוטי פשכצקי, ספורט 5, מוסיף:

חמישה כתבי אישום נגד שחקני ואנשי בני סכנין הוגשו לבית משפט השלום בראשון לציון על מעורבותם בפרשת הבשמים. החמישה הואשמו בגניבת מוצרי פרפומריה ומשפטם יחל בקרוב. הפרשה נחשפה לראשונה באתר ספורט 5. בין החמישה גם השחקנים הבכירים עבד רבאח, שעזב מאז לאחווה עראבה וחאלד חאליילה. שלושת האחרים הם השחקנים המחליפים מוחמד קנדיל ועלה אבו סאלח ואפסנאי הקבוצה עלה גנאים.

דובר בני סכנין, מונדר חאליילה, אמר לאתר ספורט 5: "אם יימצא אחד המעורבים אשם נגיב בצורה קשה. האדם הזה יספוג עונש כבד". החמישה, אגב, יועמדו לדין גם בהתאחדות לכדורגל על התנהגות לא הולמת.

יו"ר סכנין מאזן גנאים אמר: "המשטרה טעתה לטעמי. אני מצפה ממנה לערוך חקירה אמיתית. פתאום מודיעים לנו שהגישו כתבי אישום, על מה? קודם שיחקרו. לא יפה מה שהמשטרה עשתה. לא יכול להיות שחוקרים אותם רבע שעה לפני שהמטוס יוצא. הם חותמים רק כדי להתייצב לחקירה נוספת ופתאום מגישים כתב אישום. הפעילו לחץ על קטינים, אני מצפה לחקירה הוגנת. אם יימצא אחד שלקח את החוק לידיים נעניש בחומרה".

ההערכות במועדון מדברות על כך שכל אחד מהמעורבים שיימצא אשם יצטרך לעזוב במיידית את המערכת. בעיר ובקבוצה רואים במקרה פגיעה קשה מאוד בתדמית של הקבוצה ושל העיר.