צרות של עשירים

בעלי בית"ר ירושלים נפגש עם יו"ר הבקרה התקציבית והרגיע אותו: "לא צריך לדאוג למצבי הכלכלי. השמועות הן רק שמועות". על פרננדז: "זה עניין של כמה ימים, הוא יגיע ויאמן יחד עם שום"

ארקדי גאידמק נפגש היום (שלישי) עם יו"ר הרשות לבקרה תקציבית, יאיר רבינוביץ', כדי לברר מדוע חלק משחקני בית"ר ירושלים טרם עברו בבקרה התקציבית. מדובר בחוזיהם של סבסטיאן אבראו, ברק יצחקי, דריו פרננדס, משה אוחיון ועידן ורד.

"דנו בכל הבעיות שהיו בין הצדדים", אמר רבינוביץ'. "אין היום שום מחלוקת בין בית"ר לבקרה, אני מאמין שהקבוצה תאושר ותוכל לפתוח את העונה בתקציב שהגישה".

גאידמק אמר לאתר ספורט 5: "בסך הכל רציתי לדעת מה הנהלים ומה הסכומים שצריך להעביר לבקרה. היו הרבה שמועות, אבל אתם לא צריכים לדאוג למצבי הכלכלי. השמועות הן רק שמועות, אין לאף אחד מה לדאוג, אעביר את כל הכסף שעליו התחייבתי".

על לואיס פרננדז, שמיועד להיות המנג'ר החדש של הקבוצה, אמר גאידמק: "הוא יגיע לפה ויאמן יחד עם יצחק שום. זה עניין של כמה ימים, כבר דיברנו על הכל".

על הקיצוץ בתקציב בעונה הבאה מ-150 מיליון שקלים ל-65 מיליון שקלים, כפי שסיכם עם יו"ר ההתאחדות אבי לוזון, אמר גאידמק: "יש חוקים בכדורגל ויש רצון להוריד את תקרת השכר. אני אצטרף למה שצריך, ראינו השנה שכסף לא בהכרח מביא אותך לליגת האלופות ואני מקווה שבשנה הבאה נצליח להגיע לשם".