אפשר גם בזול

נשיא בית"ר ירושלים הסכים לקצץ את תקציב האלופה ל-65 מיליון שקלים. אמר זאת לאבי לוזון, שרוצה להכניס תקרת שכר של 20 מיליון דולר

יו"ר ההתאחדות אבי לוזון והבעלים של בית"ר ירושלים ארקדי גאידמק נפגשו היום (שישי) לפגישת עבודה. בהודעה שיצאה מטעם אנשי גאידמק נאמר כי "הסיבה העיקרית הייתה כדי לבדוק את הסיבות וההשלכות של ההפסד 5:0 לויסלה קראקוב במוקדמות ליגת האלופות".

גאידמק אמר ללוזון ש"התבוסה הייתה משפילה עבור הכדורגל הישראלי וזו לא רק בעיה של בית"ר אלא של כלל הכדורגל בארץ". לוזון הסכים לחלוטין ואמר לגאידמק: "אין לשחקני בית"ר מוטיבציה ונשמה ואחת הסיבות המרכזיות למצב הקיים היא העובדה שהשחקנים, ההנהלה והמאמנים מרוויחים הרבה מאוד כסף באופן בולט ולא מוצדק".

במהלך הפגישה העלה לוזון את נושא תקרת השכר של 20 מיליון דולר שהוא מעוניין להכניס לתוקף בעונה הבאה ומקובלת על כל המועדונים בליגת העל, פרט לבית"ר שהיא גם היחידה שמגיעה כיום לסכום כזה.

"גאידמק הודיע כי הוא מסכים לכך והמשמעות היא כי התקציב יקוצץ באופן משמעותי בעונה הבאה ויעמוד על מקסימום 65 מיליון שקלים במקום 150 מיליון כיום", נאמר בהודעה מטעם אנשיו של המיליארדר. "מהסיבות האלו גאידמק מחויב להתחיל את ההכנות לעונה הבאה מעכשיו".