"אין לחץ"

זנדברג ובית"ר ירושלים יסתפקו הערב גם ב-0:0 מול ויסלה קראקוב ו-14 אלף אוהדיה, שיבטיח מפגש עם ברצלונה. פרננדז בספק, אלבארז נטש את האימון המסכם

בית"ר ירושלים תעלה הערב (רביעי, ישיר בערוץ 2 החל מ-21:40) למפגש שיקבע אם יהיה המשך לעונה האירופית שלה. חניכיו של יצחק שום יפגשו את ויסלה קראקוב הפולנית בגומלין אחרי ניצחון 1:2 במשחק הקודם בטדי. 14 אלף אוהדים פולנים עויינים, במידה כזו או אחרת, ימתינו לבית"רים באצטדיון ויקוו למנוע מהם את המפגש מול ברצלונה ואת ההגעה לגביע אופ"א, לכל הפחות.

בית"ר ערכה את האימון המסכם, בסיומו נראה ברק יצחקי עם ישוב כשקרח על קרסולו, אך לא מדובר בפגיעה רצינית. דריו פרננדז ימשיך לקבל טיפול גם הערב, ורק בסמוך לפתיחת המשחק יוחלט האם יפתח בהרכב.

כריסטיאן אלבארז קיבל מכה בצידי הגב במהלך האימון ונטש את האימון במהלכו. מדובר באותו האיזור בו נפגע אלברז במשחק והוא סובל מכאבים. בקבוצה הביעו אופטימיות כי יוכל לפתוח בכל זאת.

"אני והשחקנים הוותיקים יותר בקבוצה רגילים לכאלה דברים", אמר מיכאל זנדברג, "עברנו דברים כאלה באירופה. בטח שזה לא לחץ, דריכות היא המילה הנכונה. מבחינתנו, הדבר הכי נכון לעשות יהיה להתגונן ולעלות למתפרצות. גם קראקוב יודעים את זה אז הם יבואו התקיף כדי להבקיע שער. ננסה להבקיע שער אחד משלנו".

לגבי הקהל הפנאטי של ויסלה אמר הקשר: "קהל זה משהו שאנחנו רגילים אליו. הוא לא ילחיץ אותנו. קהל משולהב הוא משהו שדווקא יכול לדחוף אותנו". על השאלה האם הוא יודע אם יפתח בהרכב אמר ענה: "אני יודע בדיוק כמוכם".

הקשר הארגנטיני דריו פרננדס החלים מהפציעה אבל עדיין לא הוחלט אם שום יסכנו במשחק. פרננדס אמר לאתר ספורט 5: "אני מרגיש טוב ויכול לשחק. לא יודע אם אפתח במשחק".

הרכב משוער בית"ר ירושלים: קאלה, זיו, בנאדו, בן יוסף, אלבארס, זנדברג, בואטנג, טל, אוחיון (פרננדס), ברוכיאן, אבראו.