הבאנו שלום עליכם

באיחור של יממה, בית"ר ירושלים נחתה בפולין לקראת המשחק מול ויסלה קראקוב במוקדמות האלופות. שום: "יהיה קשה לשתי הקבוצות". בואטנג: "נשחק את המשחק הרגיל"

בסוף גם זה קרה, בית"ר ירושלים נחתה היום (שלישי) בשלום בפולין לקראת משחק הגומלין מול ויסלה קראקוב מחר במוקדמות ליגת האלופות.

הקבוצה הייתה אמורה להמריא אתמול בבוקר לפולין, אך תקלה טכנית במטוס החכור של החברה הפולנית גרם לטיסה להידחות ב-24 שעות. השחקנים המריאו רק הבוקר והגיעו לפולין רק היום, קצת יותר מיממה לפני המשחק עצמו.

עם הגעתה של בית"ר לקראקוב חיכו לה מספר עיתונאים פולנים שניסו לשאול את אנשי האלופה שאלות, אבל נתקבלו בתשובות יבשות. "זה משחק קשה לשתי הקבוצות", אמר יצחק שום לעיתונאים הפולנים. "מחכות לנו 90 דקות ואולי אפילו 120 דקות. מה אני מתכנן? את כל מה שאני מתכנן תראו במגרש".

דרק בואטנג הוסיף: "אנחנו מאוד מחכים למשחק, באנו כדי לשחק את המשחק הרגיל שלנו. לא אומר האם נשחק הגנתי או התקפי, מדובר ביריבה טובה מאוד שאנחנו מכבדים. בסוף המשחק נראה מי תהיה המנצחת, כל קבוצה שהיא אלופה במדינה שלה היא טובה מאוד. אנחנו יודעים שמחכה לנו משחק קשה מאוד".

שחקני בית"ר אכלו ארוחת צהריים, אחריה זכו למנוחה וב-20:30 שעון ישראל תתקיים מסיבת עיתונאים של הקבוצה הישראלית כשלאחר מכן יתקיים האימון באצטדיון של ויסלה.