נשארים בארץ

תקלה טכנית במטוס עיכבה את שחקני בית"ר ירושלים במשך 6 שעות בנתב"ג ובסוף הוחלט: טסים מחר. בואטנג זעם: "אנחנו ישנים בתוך מסעדה"

עיכוב רציני בהכנות של בית"ר ירושלים לקראת המשחק מול קראקוב ביום רביעי. הקבוצה הייתה אמורה להמריא היום (שני) בבוקר לפולין, אך תקלה טכנית במטוס החכור של החברה הפולנית גרם לטיסה להידחות ב-24 שעות. השחקנים יגיעו לפולין רק מחר אחר הצהרים, קצת יותר מיממה לפני המשחק עצמו.

במטוס החכור התגלתה בבוקר בשדה התעופה תקלה במערכת הדיחוס. השחקנים ואנשי הקבוצה המתינו שעות ארוכות באולם היוצאים בנתב"ג, כשהם לא יודעים מתי הבעיה תסודר. בשלב מסוים החלה סבלנותם של השחקנים לפקוע, בעודם מחפשים מקום נוח לשים בו את הראש.

דרק בואטנג אמר: "אני לא מבין מה זה. כמה זמן מחכים? איך זה שהפולנים באו לפה בלי בעיה ואנחנו לא יכולים לטוס לשם? אנחנו ישנים פה בתוך מסעדה". מנהל הקבוצה רפי נידם הרגיע את השחקן.

יקיר שעשוע, הנציג והבעלים של חברת ריינבו שבאמצעותה חכרה בית"ר ירושלים את המטוס, הסביר לאתר ספורט 5 את הגורמים לעיכוב הטיסה: "המטוס הגיע לארץ ובבדיקה שנערכה לו נתגלתה בעיה במערכת הדיחוס. זו בעיה שנמצאת בטיפול. אלה דברים שקורים והם מטופלים. אנחנו אמורים לסיים את העבודה. המטוס אמור להמריא בשעה הקרובה. במידה ולא הטיסה תידחה למחר. נביא לכאן מטוס אחר".

דובר הקבוצה עודד זרגרי אמר: "המצב מתסכל. הזמנו טיסה פרטית כדי להגיע בזמנים נוחים. החברה מצדה עשתה הכל כדי שיהיה לנו מטוס תקין אבל ישנה תקלה ועושים הכל כדי לפתור אותה".

"תהייה מלחמת עולם בקראקוב"

אחרי מספר שנים בהן כשלה ברגעי האמת באירופה, אצל האלופה הישראלית קיימת גם אופטימיות רבה לצד הדריכות: "אנחנו מאוד מתרגשים", אמר אריק בנאדו בשדה התעופה, "המשחק הזה חשוב מאוד בשבילנו ונקווה לחזור עם תוצאה טובה ולעבור לסיבוב הבא".

"עכשיו אנחנו מכירים את היריבה וזו קבוצה חזקה. יהיה קשה שם אבל אם נצליח לנצל מצבים זה יהיה יתרון משמעותי בניסיון לעבור לשלב הבא. תוצאת תיקו טובה עבורנו, אבל חשוב יהיה להבקיע שער ואז יהיה הרבה יותר קל. ברור שהם יבואו לנצח ולשחק פתוח ואנחנו צריכים לשחק חכם. בסופו של דבר זה תלוי רק בנוי".

בנאדו התייחס גם ליריבה הבאה, קבוצת הפאר הקטלונית: "כיף לחשוב על זה אבל קודם כל יש לנו את המשוכה של קרקוב. אם נעבור נדבר על ברצלונה. זו תהיה מלחמת עולם בקרקוב וזו המטרה. אני אמנם שיחקתי בקאמפ נואו במסגרת משחק השלום, אבל ברור שזה יהיה אחרת".

קפטן הקבוצה, דוד אמסלם דיבר על היריבה: "הולך להיות משחק מאוד קשה, לא יהיה לכם משעמם זה בטוח. אנחנו לא נבוא לדגור, נשחק בצורה כזאת שנצליח לכבוש שער אחד לפחות. אנחנו רוצים לעבור לשלב הבא. אני לא חושב רחוק מדי על ברצלונה, מה שחשוב לנו זה המשחק מול קרקוב, אין ספק שההגרלה מול ברצלונה מעניינת יותר מההגרלה מול קרקוב, אבל כל השחקנים ממוקדים במשימה שלנו לעבור ולהגיע לשם".