בית"ר יורדת להגנה

בית"ר ערכה אימון אחרון לפני היציאה לקראקוב ומסתמן כי תמוז יסופסל לטובת זנדברג או אוחיון. שום לשחקנים: "ויסלה הגיעו ליותר מדי הזדמנויות". דריו פרננדז פצוע בירך אך יהיה כשיר

בית"ר ירושלים ערכה הבוקר (ראשון) את האימון האחרון לפני היציאה לפולין לגומלין מול ויסלה קרקוב. בבית"ר הקפידו שלא לדבר על המפגש האפשרי מול ברצלונה, אם וכאשר יעברו את אלופת פולין ויעלו לסיבוב השלישי במוקדמות ליגת האלופות.

לפני האימון צפו השחקנים בקטעים נרחבים של המשחק מול ויסלה בטדי, כשהמאמן, יצחק שום, שם דגש על ההזדמנויות הרבות אליהן הגיעו שחקני קרקוב במהלך המשחק, ועל הצורך לא לאפשר להם להניע כדור במהירות וקלות, כפי שקרה לא פעם בטדי.

באימון עצמו הייתה אווירה טובה. סבסטאן אבראו, שמשתלב היטב בקבוצה, הציג יכולת טובה מאוד. דריו פרננדז סובל ממתיחה קלה בשריר הירך וערך אימון אישי, אך יהיה כשיר לגומלין בקרקוב.

לפי התרגולים בשני האימונים האחרונים נראה כי יהיה שינוי בהרכב שיעלה שום בהשוואה לזה שעלה ביום רביעי. ככל הנראה יהיה זה טוטו תמוז שיירד לספסל, כשהמועמדים להחליפו בין ה-11 הם מיכאל זנדברג שעלה כמחליף והציג יכולת טובה, או משה אוחיון.

השחקנים עברו גם תדריך ביטחוני, כמו לפני כל נסיעה לחו"ל, אותה העבירו המאבטחים שילוו את הקבוצה במסעה. המנהל, מנחם נידם, אמר: "לא מדובר בשום דבר חריג. זהו תדרוך שכל משלחת שיוצאת את ישראל עוברת, גם אם היא טסה למדינה הידידותית ביותר". בית"ר תמריא מחר בבוקר לפולין.