"זו תהיה שנת ניצחון"

ארקדי גאידמק מתכונן לעונה ולבחירות: "השנה אלך על טרבל - אליפות, גביע וראשות העיר". על המשחק מול קראקוב: "זו קבוצה טובה אבל אני מרגיש שננצח"

ארקדי גאידמק, הבעלים של בית"ר ירושלים, הגיע הערב (שלישי) לארוחת הערב החגיגית של הנהלות בית"ר ויריבתה במוקדמות ליגת האלופות ויסלה קראקוב ודיבר עם כלי התקשורת לאחר תקופה ארוכה שבה נמנע מראיונות.

"זה המשחק הראשון שלנו העונה באירופה, אני חושב שזה אפשרי ואנחנו מוכנים", אמר גאידמק, "בספורט אף פעם אי אפשר לדעת אבל זה בהחלט אפשרי. הקבוצה יציבה עכשיו, אין בעיות ויש ניהול טוב, שחקנים טובים ומאמן טוב. כל הדברים האלה טובים לרוח הקבוצתית. ברור שויסלה זו קבוצה טובה ממדינה גדולה באירופה", אמר הבעלים של בית"ר ירושלים, ומיד סייג: "קבוצה גדולה? גם אנחנו לא קבוצה גדולה באירופה, אבל נצטרך להתמודד איתם מחר ואני מרגיש שננצח".

גאידמק פנה לאוהדי הקבוצה ואמר: "אני רוצה לומר לאוהדי בית"ר שאני מודה להם על התמיכה ומצפה מהם לנהוג בנימוס ולעודד בצורה ספורטיבית ולנהוג באחריות". הבעלים לא שכח את המשחק מול מכבי הרצליה בשלהי העונה שעברה והוסיף: "אני רק יכול לומר להם שהמשחק הוא 90 דקות ולא 87".

גאידמק התייחס גם לקמפיין שהוא מנהל לקראת הבחירות המקומיות: "השנה זאת לא תהיה רק שנה של ניצחון עבור בית"ר בליגה ובגביע. בעוד שלושה חודשים יהיו בחירות וארוץ לראשות העיר, וכמו בית"ר ארצה לנצח. אני יכול לומר לאוהדים שלא יצביעו לי אם הם לא מזדהים עם מה שאני עושה ומייצג. בכל מקרה, אוכל להישאר הבעלים של הקבוצה. זאת שאלה משפטית שניתנת לפיתרון, אני אשאר בבית"ר".