"אל תגידו פשיטת רגל"

בעלי בית"ר ירושלים ארקדי גאידמק מכחיש כי הוא מצוי בקשיים כלכליים: "לאוהדים אין מה לדאוג". לקראת קרקאוב באלופות: "אנחנו צריכים לעבור אותם"

ארקדי גאידמק, הבעלים של הגיע היום לביקור בבית וגן המשופץ וראה מקרוב את כל השינויים והשיפוצים שנערכו במתקן בעלות של מיליוני דולרים.

"עכשיו יש לנו תנאים טובים ואני מקווה שננצח", אמר גאידמק, "אנחנו צריכים להמשיך ולזכות בתארים, גם בליגה וגם בגביע. אמרתי שהשאיפה שלנו היא לנסות להגיע לליגת האלופות. אי אפשר לדעת כי זה כדורגל, אבל נעשה את המיטב. אנחנו צריכים לעבור את ויסלה קראוב".

"בית"ר באירופה היא קבוצה ברמה הממוצעת", הוסיף גאידמק בהתייחסו לשינויים שעברו על האלופה בפגרה לקראת פתיחת ליגת העל, "יש בליגה קבוצות טובות שיתנו מלחמה, כמו מכבי ת"א עם הבעלים החדשים שלה שמעמיד תקציב טוב שיאפשר לה להתמודד בצמרת. גם בני סכנין, שזו קבוצה שאני מאוד מעריך, קבוצה עם הרבה כוח לחימה. יש להם קבוצה טובה מאוד. אבל אנחנו נעשה את המיטב".

"מבקרים אותי על פעילותיי, בעיקר על הפעילות העסקית", התייחס גאידמק לידיעות על הקשיים הכלכליים מהם הוא סובל לאחרונה, "כולם ניסו לבקר אותי מהעונה הראשונה שאני בבית"ר. לא צריך בכלל להגיד מילה כמו פשיטת רגל. לאוהדים אין מה לדאוג. אנחנו כאן, משפצים ובונים. נכון שזה לא המתקן ברמה הכי גבוהה שיש אבל הוא טוב מאוד ואנחנו עושים את המיטב. כמו שאתם רואים מאז שהגעתי לבית"ר תמיד יש את התקציב הכי גדול".

"זה לא רק עבור הקבוצה אלא בשביל העתיד. לפחות עכשיו אנחנו יכולים לומר שכאן בירושלים יש לנו מתקן ברמה גבוהה עבור הקבוצה וקבוצות הצעירים".