מתחברים

בית"ר ירושלים סיימה את מחנה האימונים בשוויץ עם 0:3 על נוישטאל המקומית, אבירם ברוכיאן, סבסטיאן אבראו ומשה אוחיון כבשו. דאגה ממצבו של שמעון גרשון

בית"ר ירושלים גברה הערב 0:3 על נוישטאל במשחק האחרון במסגרת מחנה האימונים שעורכת האלופה בשווייץ. יצחק שום בהחלט יכול לשאוב מעט עידוד מהיכולת שהציגו חניכיו לאורך חלקים גדולים במשחק. אבירם ברוכיאן ניצל טעות קשה של השוער המקומי על מנת לכבוש את הראשון בדקה ה-8, סבסטיאן אבראו ומשה אוחיון הוסיפו שערים מהנקודה הלבנה (60,90) ובסך הכול, בית"ר נראתה לא בכלל כשבועיים לפני המפגש הראשון מול ויסלה קראקוב.

לצד הניצחון, דאגה במחנה הבית"רי ממצבו של שמעון גרשון, שלא התאמן כבר יומיים. הבוקר קיבל הבלם זריקה וסיים בעצם את המחנה. כשיחזור לארץ יעבור גרשון צילום, וכרגע נראה כי הוא בספק גדול למשחק מול הפולנים.

אחרי כמה ניסיונות שווייצרים שחשפו עורף בית"רי פגיע, דווקא האלופה היכתה ראשונה בדקה ה-8, כאשר אבירם ברוכיאן הפעיל לחץ על שוער נוישטאל, שניסה להרחיק אבל פגע בו במקום. הכדור שייט מרגלו של הקשר הבית"רי פנימה - 0:1 לבית"ר ירושלים.

השער הכניס קצת תנופה לבית"רים, שהצליחו להגיע לרחבה השוויצרית עוד מספר פעמים. החמצות של סבסטיאן אבראו מנעו יתרון גדול יותר עד למחצית. בדקה ה-60 הגיע השני מהנקודה הלבנה, סבסטיאן אבראו אמון על הביצוע המדויק - 0:2 לבית"ר. ממש לפני השריקה האחרונה הגיע הפינאלה בדמות שער מהנקודה של משה אוחיון, שהוכשל והתכבד בבעיטה - 0:3 לבית"ר ירושלים.

בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, כריסטיאן אלברז, אריק בנאדו, תומר בן יוסף, יואב זיו, דרק בואטנג, דאריו פרננדס, עידן טל, אבירם ברוכיאן, טוטו תמוז וסבסטיאן אבראו.