"לא מתוך געגועים"

אחרי שבועות של סחבת, חתם ברק יצחקי לארבע שנים בבית"ר ירושלים, וישחק במוקדמות האלופות: "חזרתי לבית"ר כדי להתקדם לליגות שאני רוצה"

ברק יצחקי חתם היום (ראשון) בבית"ר ירושלים, לאחר שסוכמה העברתו מגנק שתקבל כ-1.2 מיליון יורו עבור חלוץ נבחרת ישראל שישוב לטדי לאחר גלות של חצי עונה בליגה הבלגית.

יצחקי הגיע לאימון הראשון שלו אחרי החתימה, עם קבוצת הנוער של בית"ר מאחר והקבוצה הבוגרת שוהה עדיין במחנה האימונים בשוויץ. יצחקי אמר לפני האימון: "אני מתרגש, אני חוזר לבית"ר ירושלים, אני שמח ואני מקווה שהכל יהיה בסדר.

"היה מו"מ ארוך וקשה, בסוף כל הצדדים ויתרו באותה מידה. כשכל הצדדים רוצים בקשר זה קורה. לא פשוט לי לדבר על הסיבות שהחזירו אותי, זה לא כמו שכולם חושבים שחזרתי בגלל געגועים, חזרתי לבית"ר כי אני חושב שזה מקום טוב שיכול לעזור לי להתקדם לליגות שאני רוצה. אני שמח על כל ההחלטות שקיבלתי.

"יש המון שחקנים טובים בבית"ר, נעשה הכל כדי להתחיל את העונה ברגל ימין בשני המשחקים מול ויסלה קראקוב, אעשה הכל כדי להיות מוכן למשחקים האלה, יש מאמן שיחליט אם אני יכול לעשות את זה. אני יודע שתהיה מלחמה על המקום בהרכב, מלחמה טובה, במיוחד בחלק ההתקפי. כולם ראו בעונה שעברה שאין פריבילגיות, במיוחד לא אצל שום".

יצחקי חתם על חוזה ל-4 שנים בו ישתכר קרוב ל-400 אלף דולר לעונה. השחקן סיכם כבר את תנאיו בבית"ר, כשבימים האחרונים ניסתה האלופה לסכם עם גנק. החלוץ יחל בשורה של אימונים אישיים במטרה להכשירו למפגש מול ויסלה במוקדמות ליגת האלופות.

בכך למעשה באה לסיומה סאגה של מספר שבועות. זה התחיל כאשר יצחקי הגיע למחנה האימונים של בית"ר בהולנד ונמשך כשקיבל אישור מגנק להגיע לישראל כדי לנהל מו"מ עם בית"ר. אלא שאז התגלו מחלוקות לגבי דמי ההעברה מגנק, אולם אחרי שיצחקי הסכים להשתתף בחלק מהם, עבר הכדור לידיים של גנק שלא הייתה מוכנה לרדת מדרישותיה הכספיות ולא ממש ששה לשחרר את הישראלי. בסופו של דבר כאמור, הושלמה העסקה ויצחקי יהווה חיזוק משמעותי להתקפה של האלופה.