"ארטמדיה הכי נוחה"

עידן טל ובית"ר ירושלים במחנה אימונים במירלו, וכוססים ציפורניים לקראת הגרלת מוקדמות ליגת האלופות. עוד יריבות אפשריות: פנרבחצ'ה, ריינג'רס ודינמו קייב

בית"ר ירושלים עברה את יום האימונים השני שלה במחנה האימונים במירלו, הולנד. רוב האימונים מתרכזים בשלב זה בכושר הגופני, כשבמהלך השבוע הקרוב תקיים האלופה מספר משחקי אימון מול יריבות נוחות יחסית, כמו אלופת קפריסין אנרתוסיס פמגוסטה, ו-ואסלוי הרומנית.

אבל הראש של כולם בבית"ר נמצא בהגרלת סיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות שתערך במשרדי אופ"א בניון, שוויץ, ביום שלישי ב-13:00 שעון ישראל. האלופה הישראלית לא תהיה מדורגת ויריבותיה האפשריות הן ריינג'רס (סקוטלנד), פנאתינייקוס (יוון), פ.צ באזל (שוויץ), פנרבחצ'ה (טורקיה), אנדרלכט (בלגיה), ספרטה פראג (צ'כיה), דינמו קייב (אוקראינה), פרטיזן בלגרד (סרביה), ויסלה קראקוב (פולין), אלבורג (דנמרק), בראן (נורבגיה), ראפיד וינה (אוסטריה) ועוד שתיים שיעפילו מסיבוב המוקדמות הראשון ואמורות להיות דינמו זאגרב (קרואטיה) וארטמדיה (סלובקיה).

המשחקים יתקיימו ב-29/30 ביולי והגומלין ב-5/6 באוגוסט. המנצחות יעפילו לסיבוב המוקדמות השלישי, הסיבוב האחרון לפני שלב הבתים של ליגת האלופות, כשהמפסידות בו עוברות לסיבוב הראשון של גביע אופ"א.

קשר בית"ר, מיכאל זנדברג: "אני לא עסוק בלהתפלל לאיזו קבוצה נקבל. לא הסתכלתי אפילו על הרשימה של היריבות האפשריות. אין ספק שמדובר בשמות גדולים, אבל אנחנו צריכים לחכות להגרלה ואז נתכונן לכל יריבה ונעשה כמיטב יכולתנו".

על מחנה האימונים אמר זנדברג: "אני נמצא במירלו אולי בפעם העשירית בקריירה. אנחנו כבר רגילים למקום ונהנים פה. באנו לעבוד קשה וזה מה שנעשה בשבוע הקרוב".

עידן טל לעומת זאת, כבר בדק את האופציות ויש לו העדפה: "אני חושב שמבין הקבוצות שאפשר לקבל, הקבוצה הסלובקית (ארטמדיה – מ.ח.) היא יריבה שיכולה להיות נוחה בשלב הזה. ראיתי גם את השמות הגדולים ואני לא רוצה שיהיו לנו אתגרים כאלו כבר בשלב הזה".

טל הוא היחיד מבין השחקנים שעדיין לא מתאמן משום שהוא סובל מפציעה במפשעה ועובר טיפולים אינטנסיביים. היום יצטרף למחנה האימונים חן עזריאל, שאמור היה לעבור להפועל פ"ת אבל עדיין לא קיבל שחרור. החלוץ יתאמן בשבוע הקרוב עם בית"ר. ביום רביעי יגיע גם דרק בואטנג, שאיחר לחזור לארץ אחרי חופשתו.

דרור שמשון, מאמן הכושר, הסביר את תכנית האימונים: "המטרה היא בעיקר לחזור לכושר. בשנה שעברה היו חששות שלא נצליח להתמודד עם הפיזיות של הדנים (פ.צ. קופנהאגן – מ.ח.) ואנחנו עובדים עכשיו קשה מאוד כדי שנגיע מוכנים פיזית לכל יריבה שנגריל. יש לנו כאן את התנאים הטובים ביותר בשביל להתכונן כמו שצריך".